دانشجو موذن و موتور پیشران پیشرفت کشور است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیازمند تبیین ابعاد انتخابات توسط دانشجویان هستیم، گفت: دانشجو موذن و موتور پیشران پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در نشست با تشکل‌های سیاسی و دانشجویی که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین رویداد کشور در سال جاری است که در یازده اسفند ماه برگزار خواهد شد و امروز نیز در منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم تاکید بسیاری بر آن شد.

وی افزود: حضور همواره مردم در رویدادهای مختلف کشور زمینه ساز آن شده که کشور از آسیب‌های مختلف در امان بماند که یکی از این مصادیق مشارکت مردم در انتخابات است و همین مشارکت می‌تواند سبب پیشرفت کشور و اقتدار نظام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در کنار بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح بر مشارکت حداکثری تاکید ویژه دارند زیرا اقتدار ملی ما وابسته به حضور مردم است و امروز اگر در منطقه و جهان بناست تصمیم مهمی گرفته شود جمهوری اسلامی ایران نقش محوری در آن دارد.

وی بیان کرد: ایران قوی با حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تحقق می‌یابد زیرا دشمنان به صورت پیوسته در حال توطئه هستند و درصدد آن بوده که ایران را ناامن کنند.

شعبانی ادامه داد: حمله تروریستی راسک و کرمان نیز در راستای جنگ ترکیبی همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران است زیرا ایران در منطقه و جهان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه به گفته شهید بهشتی دانشجو مؤذن جامعه است، گفت: دانشجویان به عنوان سرمایه ارزشمند کشور موتور پیشران کشور هستند و با تحرک و روحیه مطالبه گری خود کشور را به جلو حرکت می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دانشجو زبان گویای جامعه است و می‌تواند به لحاظ ارتباطی که با دیگر دانشجویان و آحاد جامعه دارد مسئله انتخابات را به خوبی تبیین کند زیرا دانشجو فارغ از جهت گیری‌ های خاص سیاسی است و تنها به رسیدن هدف تمرکز دارد و وضعیت را رصد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در گام نخست سعی در القای حس ناامیدی در داشت، اضافه کرد: در مرحله نخست تعداد ثبت داوطلبان به خوبی صورت گرفت و ۵۶۱ نفر برای هشت کرسی مجلس در ۶ حوزه انتخابیه ثبت نام کرد و تا این لحظه و پس از اعلام تأیید صلاحیت‌ها برای هر کسی مجلس ۲۲ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شعبانی گفت: هر چه به زمان برگزاری انتخابات یعنی یازدهم اسفند ماه نزدیک شویم قطعاً فشار تبلیغاتی دشمن بیشتر می‌شود و نیازمند آگاهی بخشی بیشتری به جامعه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: شش شبکه اختصاصی انتخابات نیز برای تبلیغات انتخاباتی در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد تا داوطلبان بتوانند برنامه‌های خود را ارائه کنند.

کد خبر 718800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.