صف ۶ هزار نفری وام ازدواج در خراسان شمالی

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از پرداخت بیش از ۹ هزار و ۷۵۰ فقره وام ازدواج از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: شش هزار نفر نیز در صف وام ازدواج هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه نوزدهم دی_ در آئین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اظهار کرد: چرخش مدیریتی، اقدامی آگاهانه برای استفاده از افراد با افکار و راهکارهای جدید در پیشبرد اهداف است و نباید به معنای دیگری تفسیر شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و اقتصادی و … در استان انجام شده است، افزود: در حوزه دفتر امور اجتماعی با توجه به اهمیت و تنوع بالای کار تاکنون اقدامات شاخصی در سطح ملی و استانی صورت گرفته است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی داشت: در ۹ ماهه نخست امسال در خراسان شمالی فرزندآوری بعد از ۱۰ سال رشد صعودی داشته است.

ناهیدی گفت: با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار اقتصاد و معیشت در ازدواج، استان رتبه دوم کشوری را در ازدواج کسب کرد که نشان از امیدآفرینی در استان است.

وی عنوان کرد: با توجه ویژه دولت و تاکید و پیگیری استاندار، هزار هکتار از اراضی اطراف به محدوده بجنورد الحاق شد که بخشی از آن برای کمک به رفع تأمین زمین به بحث فرزندآوری، تغییر کاربری داده شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: حدود ۹ هزار و ۷۵٫ نفر در استان وام ازدواج دریافت کرده‌اند، اما شش هزار نفر در صف انتظار هستند که این نشان دهنده آمار بالای ازدواج و امید به زندگی در استان است.

ناهیدی تاکید کرد: با اطلاع رسانی مطلوب و دفاع از دستاوردهای مثبت و اقدامات تأثیرگذار در استان، باید مثبت اندیشی و امیدآفرینی ایجاد شود.

وی افزود: طی سال گذشته و امسال پروژه‌های بسیاری در استان و شهرستان‌ها برای دهه فجر آماده بهره برداری شده است.

گفتنی است در این آئین از زحمات حمیدرضا خاکشور، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی تقدیر و طاهر رستمی به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی شد.

کد خبر 718781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.