انتخابات مظهر اقتدار نظام است

فرماندار پاوه گفت: انتخابات مظهر اقتدار نظام است و حضور گسترده مردم سبب حصول نتایج مؤثری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علیرضا حیدری ظهر _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در آئین تکریم و معارفه بخشدار باینگان که با حضور اعضای شورای اداری، معتمدین، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل سالن جلسات بخشداری باینگان برگزار شد با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن سیر تغییرات در روند اداری و اهمیت این موضوع در تزریق انگیزه و فکر نو به جامعه، تکریم ارباب رجوع، وظیفه شناسی و پیگیری مداوم را مهم‌ترین ویژگی‌های محمد هادی زامیاد در کسوت بخشدار دانست و اظهار کرد: الحمدلله ایشان در نهایت آبرو و سرفرازی و پس از سه دهه تلاش بی وقفه در جایگاه‌های مختلف به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

وی افزود: ادای احترام و خدمت به مردم و تعامل مؤثر با آنان تا رفع مشکل، مهم‌ترین خصیصه‌های یک مسئول موفق در کار اجرایی است و انتظار ما از آقای محمودی نیز همین است.

فرماندار پاوه در ادامه با برشمردن برخی از مسئولیت‌های فریق محمودی، همکاری اعضای شورای اداری و معتمدان را ضامن موفقیت وی در جایگاه بخشداری نام برد.

وی در ادامه گریزی به انتخابات پیش رو زده و خاطرنشان کرد: شرکت آگاهانه در انتخابات و کمک به برگزاری پرشور آن، وظیفه‌ای همگانی است.

حیدری ادامه داد: انتخابات مظهر اقتدار نظام است و حضور گسترده مردم منجر به حصول نتایج مؤثری خواهد شد.

کد خبر 718758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.