پارکینگ طبقاتی امام خمینی ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل سازمان توسعه عمران شهرداری قم گفت: پارکینگ طبقاتی امام خمینی با مبلغ اولیه پیمان ۵۷ میلیارد تومان پیشرفت ۲۶ درصدی دارد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های شاخص قم احداث پارکینگ طبقاتی امام خمینی با مبلغ اولیه پیمان ۵۷ میلیارد تومان است که پیشرفت ۲۶ درصدی دارد.

وی گفت: ۳۴۰ پارکینگ در مساحت ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنا با دسترسی‌های استاندارد در شش طبقه در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی ۲۶ درصدی دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه عمران شهرداری قم عنوان کرد: در احداث پروژه‌های شخصی ساز بخشی از خیابان گرفته و سد معبر ایجاد می‌شود اما در این پروژه هیچ سد معبری انجام نشده است.

بخشی ادامه داد: روش اجرا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که هیچ مشکلی برای تردد وجود نداشته باشد اما در فعالیت عمرانی و بتن و تریلر حمل مصالح پروژه با آن درگیر هستیم زیرا در مکانی با تردد مشکل واقع شده است.

گفتنی است پارکینگ عمومی خیابان امام خمینی (ره) یکی از پنج پروژه بزرگ ساخت پارکینگ است که به منظور تسهیل دسترسی به پارکینگ‌های عمومی در شهر قم در حال اجرا بوده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 718755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.