اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت منطقه دو شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: منطقه دو با چالش و مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده و تلاش مجموعه شهری در راستای حل این چالش‌ها است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: منطقه دو تا کنون با چالش‌ها و تعارضات متفاوتی رو به رو بوده و تلاش مجموعه شهری در راستای رفع این تعارضات است.

وی افزود: تملک املاک باقی مانده از پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای امنیت و اجرای ۱۰۰ کیلومتر فاضلاب برای ۱۷ هزار ملک باقی مانده از تعارضاتی است که در منطقه دو شهری وجود دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: تأمین سرانه فضای سبز در مناطق بافت فرسوده، صدور آرای و احکام قضائی علیه شهرداری در خصوص تفکیک‌های غیرمجاز قضائی از دیگر تعارضات موجود در منطقه است.

حسینی با اشاره به بوستان‌های منطقه دو و تأمین سرانه سبز افزود: به دلایل مختلفی در منطقه دو شهری از فضای سبز خوبی برخوردار نیستیم و باید به راهکاری برای حفظ و توسعه فضای سبز شهری اندیشید.

وی ادامه داد: حفظ بوستان‌های معصومیه، جوان و نگهداری از حریم ورودی‌های شهر از دیگر چالش‌های اساسی در جامعه است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم دیگر مشکلات منطقه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هدایت سیلاب‌های بالا دست، ساماندهی وانت بارها در میدان مالک اشتر و شاهد، اجرای ۴۰ کیلومتر نهر فرسوده و روکش آسفالت معابر و شوارع شهری از دیگر چالش‌های موجود در منطقه است و مجموعه خدمات شهری در حال تلاش و رفع این معارضات است.

کد خبر 718745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سنا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    باسلام خدمت شما ببخشید خیلی وقته خیابان 20متری صیاد شیرازی در شهرک فاطمیه رها شده و ابتدای خیابان از سمت خیابان بعثت تنگ مانده خانه های که باید تخریب بشه و خیابان گشاد بشه شهرک فاطمیه خیابان بعثت نیاز به رسیدگی شهرداری داره
  • شریعتی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    لطفاً یک فکری هم به حال خیابان فراموش شده ، محروم و بن بست حافظ بکنید. خیابانی که از دوره طاغوت تا کنون هیچ تغییر نیافته و ساکنان شهید پرور این محله سالهاست چشم انتظار بازگشایی این خیابان و ارائه امکانات شهری و حمل و نقل عمومی هستند.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    لطفانسبت به انتهای خیابان جمهوری فکری بکنیدتاترافیک نشه.اگه ادامه پیداکنه دیگه ترافیک نمیشه
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    درشهر قم فقط دست اندازها را سریع می‌سازند دست اندازهایی که شاسی ماشین‌ها را می‌شکند بقیه پروژها به فراموشی سپرده شده
  • ناشناس IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    1 0
    یه فکری هم به عقب نشینی های منطقه غرب رودخانه ، بافت قدیم بکنید تیر برقها رو از وسط کوچه ها بردارید ، ورودی کوچه ها که چاله های بزرگ هدایت آب رو درست کنید ، الان دیگه اکثرا ماشین دارن ، بذارید راحت از این کوچه ها عبور و مرور داشته باشند و ظاهر کوچه های شهرهم بهتر باشه