پیش‌بینی بورس فردا ۲۰ دی ۱۴۰۲

فردا آخرین روز کاری هفته جاری است و انتظار افت ارزش و حجم معاملات را خواهیم داشت، در بازار امروز هم بازار رمق نداشت به نظر می‌رسد بازار فردا نیز به همین صورت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار فردا آخرین روز کاری هفته جاری است و انتظار افت ارزش و حجم معاملات را خواهیم داشت، در بازار امروز هم بازار رمق نداشت به نظر می‌رسد بازار فردا نیز به همین صورت باشد.

در بازار امروز ارزش معاملات برابر با ۵ هزار میلیارد تومان بود احتمال دارد در بازار فردا ارزش معاملات به چهار هزار میلیارد تومان برسد، دلار مجدد روند صعودی گرفته و به ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است اما تأثیری بر روی بازار بورس نداشته است.

رشد قیمت دلار مدت زیادی است که بر روی بازار دیگر تأثیری ندارد، در بازار امروز نمادهای «شبندر»، «فولاد»، «فملی»، «پارسان»، «وبصادر»، «شپدیس» بیشترین تأثیر مثبت را داشتند و «اخابر» بیشترین تأثیر منفی.

صندوق‌های اهرمی نیز رشد کمتر از ۱ درصد را به ثبت رساندند، در گروه نساجی رشد نماد «نخریس» امروز قابل توجه بود، در ساختمانی‌ها نیز «ثفارس» وضعیت خوبی داشت و در گروه بانکی نیز بانک صادرات، بازار مدتی است به سمت تک نمادها حرکت کرده است.

کد خبر 718733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.