همه باید برای تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: همه ما وامدار خون شهدا هستیم و باید در مسیر صحیح آرمان‌های شهدای گرانقدر گام برداریم و برای تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد حسین واثق‌کارگرنیا امروز_سه شنبه نوزدهم دی_ در دیدار با جمعی از بانوان مطالبه‌گر رشت با بیان اینکه داشتن دغدغه در خصوص برخی از منکرات در جامعه کم شده است، اظهار کرد: خانواده نقش مهمی در شکل‌گیری و بازدارندگی بسیاری از موضوعات دارد و تحکیم بنیان خانواده بر اصول اسلام می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه برخی از فضاهای ایجاد شده کار برای متولیان فرهنگی سخت کرده است، افزود: در حوزه فرهنگ تمامی دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش نقش مهمی دارند؛ اما معتقدم خانواده مهم‌ترین حوزه شکل‌گیری شخصیت انسان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه همه باید برای تقویت و توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: همه ما وامدار خون شهدا هستیم و باید در مسیر صحیح آرمان‌های شهدای گرانقدر گام برداریم و به عنوان منتخب مردم شریف شهر رشت از طرح‌هایی که در بهبود وضعیت فرهنگ عفاف و حجاب تأثیرگذار است استقبال می‌کنیم و تاکنون نیز مجموعه مدیریت شهری رشت حامی این طرح‌ها بوده است.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت در مشارکت و اجرای برنامه‌های مذهبی و اجتماعی و همراهی با کاروان سلامت و سایر برنامه‌ها پیش‌گام بوده است، گفت: مباحثی که در این نشست مطرح شد نشان دهنده داشتن دغدغه بانوان حاضر است و برخی از آن‌ها قابلیت اجرایی شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد که امیدواریم بتوانیم با همراهی و تعاملات بیشتر دغدغه‌های فرهنگی شهر را کاهش دهیم.

وی گفت: یکی از مطالباتی که امروز مطرح شد، ایجاد پارک جدید بانوان در رشت است؛ پیش‌تر پارک محله آب آسیاب رشت را پیشنهاد داده بودیم و چنانچه پیشنهاد مناسبی بابت پارک‌های دیگری که در سطح شهر وجود دارد ارائه شود، استقبال می‌کنیم.

در این نشست بانوان حاضر مطالبی را در خصوص دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی خود مطرح کردند.

کد خبر 718731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.