رویداد اصفهانِ هوشمند (۲) در حال برگزاری است

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر با همکاری سرای نوآوری فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان رویداد رقابتی اصفهانِ هوشمند (۲) را برای بررسی چالش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری برگزار کرده است.

مهدی شایق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرداری اصفهان رویدادهایی را برگزار و تلاش می‌کنیم در راستای مأموریت کلان خود مبنی بر اطلاع‌رسانی نیازهای فناورانه شهرداری به سیستم کارآفرینی، اقدام و توانمندی شرکت‌ها را احصا کنیم تا بتوانند چالش‌های مدیریت شهری را حل کنند.

وی افزود: بعضی رویدادها در قالب «پنجشنبه‌های فناور» در سه محور اصلی از جمله ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های خدمت‌رسان، ارتقای قابلیت بقا، استمرار فعالیت‌ها و خدمات، همچنین ارتقای سطح تاب‌آوری و کاهش خسارات و صدمات تأسیسات و تجهیزات نیروی انسانی برگزار شده است.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری تورهای فناوری گفت: بر این اساس ابتدا در قالب این تور یک شناخت اولیه از سازمان مربوطه انجام و نیازهای آن احصا می‌شود و در اختیار کل مجموعه‌های دانش‌بنیان تحت عنوان RFB قرار می‌گیرد، سپس بازدیدی از مجموعه‌ها و سازمان‌های شهرداری انجام و نشست یک‌روزه پرسش و پاسخ در محل آن سازمان با حضور شرکت‌های مجری و کارشناسان سازمان‌های مربوطه ذیل شهرداری برگزار خواهد شد و در نهایت طرح‌های عملی برای رفع مشکلات سازمان ارائه می‌شود.

شایق اضافه کرد: دسته دیگری از رویدادها تحت عنوان «اصفهان هوشمند» برگزار می‌شود که طبق آن هر بار چالش‌های دو سازمان را که رفع آنها اهمیت بیشتری دارد، احصا می‌شود و به‌صورت فراخوان عمومی در اختیار شرکت‌ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه قرار می‌گیرد، سپس در محل سازمان قرار می‌گیرند و با آشنایی با چالش، در جلسه رویداد توضیح کاملی توسط کارشناسان مرتبط مطرح می‌شود و جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

رویداد اصفهانِ هوشمند (۲) برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه مدت زمان هر دوره رویداد رقابتی اصفهانِ هوشمند یک هفته تا ۱۰ روز است، افزود: به ازای این چالش‌‎ها، طرح‌های مفهومی ارائه و در چند مرحله داوری می‌شود که با توجه به ریزش تعدادی از این موارد، بعضی از طرح‌های دیگر تقویت می‌شود و در نهایت بعضی راه حل‌های برگزیده انتخاب خواهد شد و سازمان‌ها یک ماه فرصت دارند راهکار خود را به پروپوزال‌های اجرایی تبدیل کنند.

رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان با بیان اینکه آن سازمان از بین راه‌حل‌ها، امکان انعقاد قرارداد برای حل چالش خود را دارد، ادامه داد: رویداد اصفهان هوشمند (۱) سال گذشته با طرح چالش‌های شرکت توسعه سپاهان برگزار شد و سه طرح برای رفع چالش‌های این شرکت انتخاب و پیگیری شد و به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: رویداد هفته اصفهان هوشمند (۲) با همکاری سرای نوآوری فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برای بررسی چالش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان شانزدهم تا بیستم دی سال جاری در حال برگزاری است.

کد خبر 718643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.