حاج قاسم مردمی‌ترین نظامی دنیا بود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سردار سلیمانی مردمی‌ترین نظامی دنیا بود و در هر جایی که حضور پیدا کرد، به سراغ مردم آن ملت رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی صبح امروز -سه‌شنبه نوزدهم دی- در نشست بصیرتی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در تالار اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌-درمانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در روزگاری که دنیا مدعی بود که در حوزه پزشکی بر بحران مسلط شده است، جامعه پزشکی ایران، با وجود بودن برخی از کاستی‌ها سربلند بیرون آمد و این مرهون اراده پولادین و ستودنی کادر بهداشت و درمان است.

وی اضافه کرد: جبهه سلامت تفاوت‌های فراوانی با حوزه‌های دیگر دارد و مجموعه عظیم دانشگاه علوم پزشکی، مایه امید جامعه هستند و به عنوان برادر شما در سپاه استان قزوین قدردان زحمات این مجموعه هستیم.

فرمانده سپاه استان با گرامیداشت دهه بصیرت تأکید کرد: باید از شهید سلیمانی صیانت کنیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید قاسم سلیمانی را یک شخصیت ماورایی و دست نیافتنی جلوه دهیم، زیرا او مانند همه مردم این جامعه است. شهید سلیمانی در مسیر خود قرار گرفت و نقش خود را به خوبی ایفا کرد و هر کدام از ما می‌توانیم با درست انجام دادن وظایفِ‌مان یک قاسم سلیمانی باشیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه شهید سلیمانی متوجه شد که در کجا ایستاده است، گفت: با وجود اصرار زیاد افراد برای شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ او در این خصوص این بود که «من برای عظمت ملت ایران کاندیدای گلوله خوردن هستم».

وی ادامه داد: سردار سلیمانی مردمی‌ترین نظامی دنیا بود و در هر جایی که حضور پیدا کرد، به سراغ مردم آن ملت رفت. مثلاً در سوریه نگاهش این بود که مردم سوریه، باید سوریه را نجات دهند و در این مسیر هم موفق هم بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) به چرایی ترور شهید سلیمانی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: اشتباه محاسباتی آمریکا و متحدانش این بود که فکر می‌کرد ملت ایران مرکز توجهش به مسائل اقتصادی است و به فکر این مسائل نیست، اما تشییع با شکوه پیکر شهید سلیمانی توسط ملت باعث شد تا ترامپ برای اولین بار لفظ غلط کردن را به‌صورت واقعی لمس کند.

رفیعی آتانی با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال افزود: در یازدهم اسفند ماه نیاز است که مردم به صحنه بیایند، چون دشمنان باز هم محاسبات غلط خود را تکرار کرده و فکر می‌کنند مردم در این میدان نمانده و عرصه را ترک می‌کنند.

وی با عنوان عبارتی از سردار سلیمانی ادامه داد: قاسم سلیمانی، ۴۰ سال پای حرف امام و رهبری ایستاد و نه به سمت چپ و نه به سمت راست رفت و سفارش او به همه این بود که در مناظراتتان، اصول را زیر سوال نبرید و دین خدا تضعیف نکنید، خودتان را عرضه کنید و این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد.

فرمانده ارشد سپاه استان شهید سلیمانی را شخصیتی به شدت مؤدب، متوکل به خدا و مهربان دانست و خاطرنشان کرد: در میدان جنگ برای او تفاوتی نداشت که رزمندگان از کدام ملیت و جبهه‌ای هستند و در میان مردم نیز خط کشی نداشت و شخصیتی فراجناحی بود.

کد خبر 718626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.