نوسازی ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری اصفهان با ۲,۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: به ایجاد نوآوری‌ در فرایندهای جمع‌آوری و رفت و روب این کلان‌شهر نیاز داریم تا شرایط برای مکانیزه‌سازی فرایندها فراهم شود، بر این اساس در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۲,۸۰۰ میلیارد ریال سعی در نوسازی ماشین‌آلات شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان پسماند شهری در سال جاری، سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان سعی کرده است با توان بالاتری به خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان بپردازد و اجازه ندهد خدشه‌ای در ارائه خدمات وارد شود.

وی افزود: به‌دلیل فرسودگی ماشین‌آلات سازمان، فشار زیادی به این تجهیزات شهری وارد و موجب شده است میزان خرابی‌های آن‌ها افزایش پیدا کند. به‌این منظور نیاز به نوسازی ناوگان به شدت وجود دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: به ایجاد نوآوری در فرایندهای جمع‌آوری و رفت و روب این کلان‌شهر نیاز داریم تا شرایط برای مکانیزه‌سازی فرایندها فراهم شود،

نظام‌زاده بیان داشت: بر این اساس در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۲,۸۰۰ میلیارد ریال سعی در نوسازی ماشین‌آلات شده است و با انعقاد قرارداد ساخت ۲۰ دستگاه جاروب خیابانی، بزرگراهی و شش دستگاه جاروب بزرگراهی با سیستم جدید الویتوری، سعی شده است که اقدامات مناسبی در این راستا انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود این ماشین‌آلات به ناوگان خودرویی سازمان خدمات موتوری، تحولی در رفت و روب شهر و مکانیزه‌سازی آن ایجاد شود.

کد خبر 718608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.