ساخت ۲۷۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان گچساران/ افتتاح پروژه ۲۸۸ واحدی جاده سلامت در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان گچساران در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا امروز _سه‌شنبه، نوزدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت بیش از دوهزار و ۷۰۰ واحد در طرح نهضت ملی گچساران در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه گام بلندی در راستای کمک به صاحب‌خانه شدن اقشار کم بضاعت برداشته خواهد شد، افزود: تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن نیز به تمام بانک‌ها ابلاغ شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در طرح سایت ۲۴۰ واحدی خامی چهار پیمانکار مشغول به کار هستند و همه آنها سقف‌های اول را به اتمام رسانده‌اند و در حال اجرای سقف دوم و سوم هستند.

وی با اشاره به سایت ۲۵۰ واحدی «خنگ بنار» تصریح کرد: در این سایت نیز کار فونداسیون و اجرای ستون‌ها رو به اتمام است.

راستا خاطرنشان کرد: سایت دیگر این پروژه ۲۸۸ واحدی «باغ انار» در حال تأسیسات و سرامیک است و مجریان کار در چند جبهه مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه سایت ۱۲۴ واحدی جاده سلامت نیز فونداسیون آن به اتمام رسیده و در حال اجرای ستون‌ها است، گفت: یکی دیگر از سایت‌های پروژه بزرگ نهضت ملی در گچساران سایت ۷۰۴ واحدی پازنان است که در مرحله حال اجرای فونداسیون و اجرای ستون‌ها قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: آماده‌سازی سایت سردار سلیمانی واقع در منطقه دو کارکنان شمالی با ۸۶۴ واحد آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اجرای طرح نهضت ملی در گچساران از شتاب و پیشرفت خوبی برخوردار است.

راستا با اشاره به پروژه ۲۸۸ واحدی جاده سلامت گچساران خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: به زودی نیز پروژه سایت ۱۶۰ واحدی جهاد کشاورزی واقع در پانصد دستگاه سمت راست روبه‌روی اداره جهاد کشاورزی آغاز می‌شود.

کد خبر 718571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.