پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کلید می‌خورد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: در آستانه دهه مبارک فجر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل شروع به فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهدی حسینی، صبح امروز_ سه‌شنبه نوزدهم دی_ در جمع خبرنگاران از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این رویداد بیست‌وهفتم دی الی بیست‌ونهم دی در آستانه آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل کلید می‌خورد.

حسینی با اشاره به جزئیات و بخش‌های مختلف برگزاری این رویداد دیجیتال افزود: این رقابت‌ها در چهار بخش انیمیشن، موشن‌گرافیک، برنامه‌های تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: رقابت‌های تولید محتوا به‌صورت تیمی و با ۴۸ تیم برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از هجدهم الی بیست‌وچهارم دی با مراجعه به سامانه https://event.bsjmajazi.ir/ و یا شماره تماس ۰۹۱۴۶۱۹۳۸۶۶ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حسینی ادامه داد: رتبه‌های برتر در هر رشته به رقابت‌های کشوری روانه خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای این رویداد جوایز و هدایای نیز در نظر گرفته شده است و از نفرات برتر تجلیل می‌شود، تصریح کرد: در مجموع جوایز نقدی به میزان ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد.

کد خبر 718565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.