۱۲ شهید در حمله رژیم‌ صهیونیستی به غرب اردوگاه النصیرات/شمار شهدای خبرنگار به ۱۱۲ نفر رسید

منابع خبری اعلام کردند که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غرب اردوگاه النصیرات ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از الجزیره، در بمباران خانه‌ای در منطقه السوارحه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که در جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه السوارحه ۴۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

در بمباران یک خانه مسکونی در شهرک النصر واقع در شمال شهر رفح نیز یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

اطراف بیمارستان اروپایی در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز خان‌یونس از منور و بمب‌های نورزا استفاده کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه نیز اعلام کرد که با شهادت یک خبرنگار دیگر شمار شهیدان خبرنگار نوار غزه از آغاز نسل‌کشی علیه ساکنان این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به ۱۱۲ نفر رسیده است.

از سوی دیگر هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نیروها و مرکزهای وابسته به این سازمان در غزه را به صورت مستقیم هدف قرار می‌دهند.

همچنین نیروهای امدادی نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی را از زیر آوار یکی از خانه‌های منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه که از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده بود، بیرون کشیدند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ جنایت و کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۲۴۹ نفر شهید و ۵۱۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۳ هزار و ۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۵۸ هزار و ۹۲۶ نفر رسیده است.

کد خبر 718563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.