دانشجویان بین‌الملل در سامانه سهما ثبت‌نام کنند

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان کرمانشاه خواست در راستای ساماندهی دانشجویان بین‌الملل مشغول به تحصیل در استان در سامانه سازمان ملی مهاجرت (سهما) ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمزه سلیمانی امروز _دوشنبه، هجدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام اطلاعات دانشجویان بین‌الملل مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی، رازی و آزاد اسلامی کرمانشاه در سامانه سهما سازمان ملی مهاجرت آغاز شده است.

وی با اشاره به ابلاغیه سازمان ملی مهاجرت در خصوص آغاز ساماندهی دانشجویان اتباع و مهاجرین خارجی در سامانه سهما افزود: تمام دانشجویان اتباع و مهاجرین خارجی استان که دارای شناسه یکتا هستند، با مراجعه به سامانه سهما به آدرس https://irmigrationorg.ir نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با اشاره به فراهم‌سازی امکان اختصاص شناسه یکتا به دانشجویان بین‌الملل در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مقرر است دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌الملل مجاز ساکن در استان کرمانشاه که شناسه یکتا (۱۰ رقمی وزارت کشور) ندارند با مراجعه به دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با ارائه اوراق هویتی معتبر نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در مجموع ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز در استان ساکن هستند که شامل دانشجویان و دانش آموزان نیز می‌شود.

به گزارش ایمنا، اکنون در استان کرمانشاه حدود هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های رازی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 718515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.