فرهنگ ترافیک شهروندان نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد

شهردار کرمانشاه گفت: فرهنگ ترافیک شهروندان نقش مهمی در کاهش حوادث و تصادفات دارد و به همین دلیل از شهروندان کرمانشاهی تقاضا داریم قانونمند باشند و به هشدارهای پلیس و علائم توجه کنند و با سرعت مجاز رانندگی کنند.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز با همراهی اعضای کمیته کاهش تصادفات از برخی معابر شهر کرمانشاه که توسط کارشناسان دستگاه‌های مربوطه نقاط حادثه‌خیز آن احصاء و مشخص شده بود، بازید به عمل آوردیم.

وی افزود: تمام تلاش شهرداری کرمانشاه این است که با تمام ظرفیت ۱۶ نقطه حادثه‌خیز مشخص شده در حوزه شهرداری را تا پایان سال جاری به اجرا برسانیم و رفع کنیم و شاهد کاهش تصادفات باشیم.

شهردار کرمانشاه گفت: اصلاحات هندسی و کارهای دیگری برای رفع و کاهش ترافیک شهر کرمانشاه در حال انجام است و نتایج آن بزودی مشخص خواهد شد، اما فرهنگ ترافیک شهروندان نقش مهمی در کاهش حوادث و تصادفات دارد و به همین دلیل از شهروندان کرمانشاهی تقاضا داریم قانونمند باشند و به هشدارهای پلیس و علائم توجه کنند و با سرعت مجاز رانندگی کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم مشارکت شهروندان و اصلاحات هندسی که در حوزه ترافیکی انجام می‌شود منجر به کاهش حوادث و روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات در سطح شهر کرمانشاه شود.

کد خبر 718511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.