قطعی گاز نقاطی از قزوین در روز سه‌شنبه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از قطعی گاز نقاطی از استان قزوین در روز سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه (فردا) خبر داد.

علی حجتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از قطعی گاز نقاطی از استان قزوین در روز _سه‌شنبه نوزدهم دی‌_ خبر داد و اظهار کرد: فردا گاز روستاهای سینک و حاجی‌آباد از توابع شهر خرمدشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر قطع می‌شود.

وی افزود: همچنین فردا شاهد قطع گاز در کوچه‌های منتهی به بلوار حکیم شهر قزوین هستیم که علت این قطعی‌ها تعمیرات اضطراری شرکت گاز برای گازرسانی پایدار به شهروندان هم‌استانی در روزهای سرد زمستان است.

مدیرعامل شرکت‌گاز استان قزوین ادامه داد: از مشترکان در این مناطق درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان حاصل کنند، ضمناً از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

حجتی‌پور یادآور شد: بلافاصله پس از اتمام عملیات مذکور وصل مجدد گاز مشترکین از طریق مراجعه حضوری پرسنل امداد صورت خواهد پذیرفت و به همین خاطر به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور مشترکان در محل الزامی است.

وی افزود: مشترکان محترم محدوده اعلام‌شده در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴ و یا ۳۳۳۷۳۱۵۳- ۰۲۸ پست امداد شهر قزوین و شماره تلفن ۳۳۷۹۲۱۵۸-۰۲۸ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تماس بگیرند.

کد خبر 718510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    زنگ زدیم میگن میخواین تو مشما گاز بیاریم براتون. این چه طرز برخورده؟؟؟