زیرساخت‌های محلات پردیسان قم به زودی تکمیل می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: قسمت عمده اقدامات عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان به اتمام رسیده است و به زودی این محله قابلیت سکونت خواهد داشت.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اجرای زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان توسط شهرداری، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین‌های این محله در قالب معوض توسط شهرداری برای بازگشایی بعضی معابر داخل شهر به مالکان واگذار شده است، شهرداری اجرای زیرساخت‌های این محله را برعهده گرفته و تاکنون قسمت عمده‌ای از آن را انجام داده است و در حال پیگیری برای اجرای کامل آن است.

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی محله ۹ پردیسان کامل شده است، افزود: شبکه فاضلاب نیز تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال رایزنی هستیم تا چند ماه آینده فاضلاب را کامل کنیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: شبکه برق فشار قوی در محله طور کامل انجام شده است و شبکه فشار ضعیف نیز در صورت نبود مشکلات غیر مترقبه تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مظفری با اشاره به احداث شبکه گاز در این محله، تاکید کرد: قرارداد پروژه منعقد شده است و تا یک سال آینده در صورت همکاری ادارات مربوطه احداث گاز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جدول‌گذاری محله ۹ تکمیل شده است، گفت: لایه نخست زیرسازی معابر نیز انجام شده است اما جهت تسریع در روند تکمیل زیرسازی و آسفالت اهالی هرچه سریع‌تر اقدام به اخذ پروانه ساخت کنند تا پس از تکمیل انشعابات هرچه سریع‌تر عملیات لایه‌های بعدی زیرسازی و روکش آسفالت معابر انجام شود.

کد خبر 718499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.