۱۲۵ هزار تن آسفالت تولید و در معابر شهری اراک پخش شده است

شهردار اراک گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۵ هزار تن آسفالت تولید و در معابر شهری اراک پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: در موضوع گلایه برخی از اعضای شورا مبنی بر کیفیت آسفالت پخش شده آن قسمت از معابر که توسط فینیشر آسفالت توزیع شده از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: در مناطقی که آسفالت به صورت دستی پخش شده است و امکان حضور فینیشر میسر نبوده در برخی موارد از کیفیت خوب برخوردار نبوده است.

شهردار اراک تصریح کرد: موضوع ساماندهی دست‌فروشان و وانت بارها که در حال تبدیل شدن به یک مسئله حاد قرار دارد را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در این مسئله اصناف مبالغی را دست‌فروشان حاضر در بازارچه‌های روز دریافت می‌کند و سهم شهرداری فقط جمع‌آوری زباله‌های موجود در این بازارچه‌های روزانه است.

محمودی ادامه داد: در هفته گذشته مذاکراتی با پنج هلدینگ و سرمایه‌گذار در خصوص موضوعات مختلف صورت گرفته است.

وی گفت: در موضوع اتوبوس هم با سه شرکت تولید کننده اتوبوس‌های برقی و دیزلی مذاکره شده و ما حاصل آن لایحه خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس است که به شورا ارائه شد.

شهردار اراک تصریح کرد: تمامی مصوبات شورای ترافیک شامل دور برگردان‌ها و مسیرها و اصلاحات هندسی که مصوبه شورای ترافیک را دارد، در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در موضوع بهبود و نگهداشت شهر این هفته مصلای بیت‌المقدس را مد نظر قرار داده‌ایم و خدمت رسانی در اطراف این محل انجام می‌شود.

محمودی با بیان اینکه ساماندهی تابلوهای راهنما در سطح شهر در حال انجام است گفت: ساماندهی آرامستان و مسیرهایی که مصوبه شورای ترافیک را دارد در دست اقدام است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفته‌ای دو پرونده از مشکلات منطقه دو و سه بررسی و رفع می‌شود.

شهردار اراک اظهار کرد: پاساژ طلا ناامن‌ترین مرکز تجاری شهر اراک است، مدیریت شهری برای آن برنامه ویژه دارد و هر هفته با حضور کارشناسان ایمنی و آتش نشانی و در صورت نیاز دعوت از مالکین و استفاده کنندگان بررسی‌هایی در این خصوص انجام می‌شود.

وی گفت: دستگاه بلوک زنی پیشرفته در این هفته در محل خود قرار گرفت و از نتایج مثبت آن استفاده خواهیم کرد.

محمودی اضافه کرد: دو مخزن با ظرفیت ۴۰ هزار و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل در اتوبوسرانی و بلوک زنی به منظور مقابله با شرایط بحرانی در این روزها در این محل‌ها نصب و ذخایر گازوئیل در آنها نگهداری خواهد شد.

کد خبر 718481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.