خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه خانواده های معظم شهدا تقاضا داشتند در اولین فرصت خدمت مقام معظم رهبری برسند و برنامه ریزی می کنیم تا خواسته خانواده معظم شهدا محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در دیدار با خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان، اظهار کرد: همه خانواده‌های معظم شهدا متفق‌القول و بدون استثنا تقاضا داشتند در اولین فرصت خدمت مقام معظم رهبری برسند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا احساس می‌کنند نگرانی و ناراحتی مقام معظم رهبری بیشتر از آن‌هاست؛ لذا با این ملاقات از آلام، دردها و رنج‌های مقام معظم رهبری کاسته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: پدر بزرگوار یکی از شهدا در ارتباطی تلفنی به من گفت می‌خواهد خدمت حضرت آقا مشرف شود و بگوید سر خُم می به سلامت، شکند اگر سبویی … برای ما مهم نیست؛ خدا به شما سلامتی بدهد و سلامتی شما را حفظ کند.

وی که در سفر به کرمان حامل پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده‌های داغدار جنایت تروریستی کرمان بوده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی می‌کنیم تا خواسته خانواده معظم شهدا محقق شود.

به گزارش ایمنا، در این دیدارها حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و محمدمهدی فداکار استاندار کرمان حجت الاسلام موسوی مقدم را همراهی می‌کنند.

کد خبر 718476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.