ترور فرهنگی بدتر از انجام عملیات تروریستی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استعمارگران درصدد تغییر قانون عفاف و حجاب بوده و هنوز برخی داخلی‌ها هم به دنبال طرح‌های رضاخانی هستند، باید بدانیم ترور فرهنگی بدتر از عملیات تروریستی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ آیت الله سید علیرضا عبادی امروز _ دوشنبه هجدهم دی_ در دیدار جمعی از بانوان استان اظهار کرد: عناوین مرد یا زن در جامعه مطرح نیست و جزو محکمات دین است، طبق آیات قرآن هیچکس بر دیگری فضیلتی ندارد و تفاوت‌ها از نظر تکوین و تشریح یک مسئله منحصر در این موضوع نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در هر طرحی که بخواهیم انجام دهیم مرد و زن با هم متفاوت هستند همانطور که ساختمان به سقف و دیوار با هم نیاز دارد، مدیریت در اداره نمی‌تواند همواره رئیس باشد، اما بهترین انسان؛ انسانی است که به وظیفه خود عمل کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در هر طرح و پروژه کار هر فردی مشخص است، گفت: جالب است زمانی که خداوند قصد تعیین الگو داشته این کار را از بین بانوان انجام داده نه از مردان؛ حضرت آسیه، زن فرعون یک اسوه برای مرد و زن است و طبق آیات قرآن مردی در پایه ارزش این زن نیست.

وی افزود: این یک اصل است که جامعه ما با شناخت از خود و اسلام تحت تأثیر القائات دشمن قرار نگیرد؛ تا چه زمانی می‌خواهیم نسبت به دشمن بی تفاوت باشیم و هر روز آسیب ببینیم؟

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: ما با آرمان‌های انقلاب فاصله‌ای نداریم و تنها مشکل این است که آفت را از خود دور نکرده‌ایم و دشمن هم کارشکنی می‌کند.

آیت الله عبادی ادامه داد: اگر ما در داخل مشکل نداشته باشیم دشمن از خارج نمی‌تواند برای ما برنامه داشته باشد، حدود ۳۰ نفر در حادثه تروریستی کرمان دستگیر شده‌اند و داخلی‌ها کارها را برای ورود افراد مهیا کرده‌اند.

وی گفت: کشور ما با بزرگترین کشور تولید کننده مواد مخدر سنتی و صنعتی یعنی افغانستان همسایه است، اگر ایرانی معتاد و یا قاچاق فروش نباشد به ما ضرری نمی‌رسد چراکه همکاری نمی‌شود از این رو مشکل از ماست که نسبت به دشمن و نفوذ دشمن حساس نیستیم.

وی تصریح کرد: بارها رهبری نسبت به نفوذ دشمن آژیر داده‌اند اما ما نسبت به نفوذ دشمن بی تفاوت هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: مسئله حجاب برای جامعه‌ای که ادعا می‌کند مسلمانم جای تردیدی ندارد، از هزار و ۴۰۰ سال قبل که مکتب محمد (ص) به عنوان قانون دین پذیرفته شده که قابل تغییر نیست، این قانون برای هر کشور مسلمان قانون است اما به آن عمل می‌شود؟ استعمارگران این قانون را تغییر می‌دهند و ۲۰۰ سال است که با همکاری خود مسلمانان درصدد تغییر این قانون هستند.

آیت الله عبادی گفت: فرانسوی‌ها می‌دانند یک چادر را از روی سر یک زن بردارند یک کشور را تصرف کرده‌اند؛ دشمن یک کارشناس است و در دشمنی می‌داند چه اقدامی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بانوان وارث عفاف و حجاب و چادر حضرت زهرا (س) هستند، گفت: استعمار برای دزدی آمده و هنوز برخی به دنبال طرح رضاخانی هستند که با دشمن معامله کنند اینها باید خیلی احتیاط کنند و به سمت دشمن و اهداف دشمن نروند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اساس امر به معروف و نهی از منکر دلسوزی و محبت است، عربستان گاو شیرده آمریکا بود بنابراین حواس‌ها باید جمع باشد، با مأموریت استعمارگران نباید قانون تغییر کند، قانون عفاف و حجاب است.

آیت الله عبادی با مطرح کردن این سوال که «شما هر لحظه‌ای که در این کشور زندگی می‌کنید از چند امتیاز قانونی استفاده می‌کنید و یا می‌توانید استفاده کنید»؟ گفت: میلیون‌ها و یا صدها میلیون امتیاز قانونی در اختیار من است که می‌توانم استفاده کنم، اگر فردی در جنگل زندگی کند، فقط می‌تواند شکم خود را سیر کند اما ما اگر امتیازهای خود را ریز کنیم برق، آب، تلفن، جاده، گل کاری و سایر همه آماده شده‌اند برای خدمت به ما. اما برخی می‌گویند ما امتیازی نداریم و قانون را قبول نداریم زیرا دشمن شعور ما را تا این حد پایین کشیده است.

وی تصریح کرد: دلسوزان نظام باید برای حفظ جامعه از ارشاد، امر به معروف و یا نصیحت استفاده کنند، این مهم بالاترین عنصر جامعه بعد از نماز است تا انسانیت حفظ شود پس همه ما مسئولیم.

کد خبر 718460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.