پاسخ سخت مرهمی بر دل داغدار خانواده شهدا/ تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم

حسین سلطانی‌نژاد از اعضای خانواده شهدای تروریستی جنایت تروریستی کرمان گفت: ما برای اسلام خون داده‌ایم و باز هم اگر نیاز شود جان خود و بچه‌هایمان را فدای اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه می‌کنیم و مفتخر هستیم که در راه مکتب حاج‌قاسم و اسلام شهید داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری، حسین سلطانی‌نژاد از اعضای خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان که هشت تن از اعضای خانواده‌شان به شهادت رسیده است، امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در دیدار با حجت‌الاسلام منتظری، رئیس دیوان عالی کشور اظهار کرد: خوشحال هستیم که مسئولان تشریف آوردند، واقعاً مسئولان نظام پس از این حادثه فراوان به اینجا آمدند و با این حضور بار غم ما را کم کردند و حضورشان تسلی خاطر ما بود.

وی افزود: ما برای اسلام خون داده‌ایم و باز هم اگر نیاز شود جان خود و بچه‌هایمان را فدای اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه می‌کنیم و مفتخر هستیم که در راه مکتب حاج‌قاسم و اسلام شهید داده‌ایم.

سلطانی‌نژاد به دشمنان هشدار داد: ایادی استکباری و دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب فکر می‌کنند با ترور و قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع می‌توانند امنیت کشور را دچار ضعف کنند؛ اما هشدار می‌دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ دهد.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به‌طور قطع انتقام سخت در انتظار مسببان این حادثه دلخراش و تفکری که پشت این حادثه تروریستی است و خانواده شهدا نیز از مسئولان حمایت می‌کنند و ان‌شاءالله این پاسخ سخت مرهمی بر دل ما خواهد گذاشت.

به گزارش ایمنا، رئیس دیوان عالی کشور که روز یکشنبه، هفدهم دی به کرمان سفر کرد وضمن زیارت مزار حاج‌قاسم و قبور شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و حضور در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت جان‌باختگان جنایت تروریستی اخیر، با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 718287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.