آب‌رسانی به ۴۰ روستا در ایلام با مشارکت خیران آب‌رسان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اجرای طرح‌های آب‌رسانی با «مشارکت خیران آبرسان» جمعیتی افزون بر پنج هزار نفر در استان از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز ناصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آبرسانی به ۴۰ روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع، با تأمین لوله پلی‌اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی‌متر پلی‌اتیلن توسط خیر آب‌رسان کشور در حال اجرا است.

وی افزود: خرید لوله‌های پلی‌اتیلن با اقطار ۶۳ تا ۱۶۰ میلی‌متری به مساحت ۶۲.۹ کیلومتر مربع به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آب‌رسان ایران) خریداری و اهدا شده است که عملیات اجرایی آن‌ها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستاهای مصوب اشده ودر حال انجام و تعدادی نیز در روستاها خاتمه یافته است و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آب‌رسانی به روستاهای شهرستان‌های مهران، دهلران، ملکشاهی، دره‌شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان و ایلام انجام شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

ناصری تاکید کرد: این پروژه‌ها در جهت حل مشکل تنش آبی و تأمین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های آب‌رسان جمعیتی حدود ۵۴۲۱ نفر در استان ایلام از خدمات تأمین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

کد خبر 718279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.