حمایت از تولید و کارآفرینی تکلیف دولت است

استاندار کردستان حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی را یکی از رسالت‌های مهم برای خود می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در بازدید از کارگاه صنایع چوب و نمایشگاه مبل در سنندج، حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی را یکی از رسالت‌های مهم برای خود می‌دانیم.

وی افزود: ایجاد صنایع تکمیلی مبل از قبیل انجام تمامی مراحل ساخت آن یکی از اساسی‌ترین نیازهای این صنعت در سنندج است تا مبل کردستان به نام این شهرستان به کشور عرضه شود و به نوعی معرف توانایی و قابلیت هنرمندان این منطقه باشد و به‌طور قطع این امر در برندسازی صنعت و هنر نقش بسزایی دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استانی کارگاه‌های مبل‌سازی است که نسبت به گذشته از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است، ادامه داد: امروز تعداد قابل توجهی به این حرفه مشغول هستند و این هنرصنعت پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال و تولید در این منطقه را فراهم کرده است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه تلاش همه مسئولان استانی، تقویت کسب و کار در راستای کاهش بیکاری است، اضافه کرد: هرچه فرآیند حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و کارگاه‌های تولیدی بیشتر و سریع‌تر انجام شود، سرعت توسعه و پیشرفت استان نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه و کارگاه مبل در سنندج در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی قرار دارد که در این کارگاه برای ۶۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد شده است و علاوه بر تأمین نیازهای مبلمان شهری در استان کردستان، قسمتی از تولیدات آن با حمل‌ونقل رایگان به تمام نقاط ایران ارسال می‌شود.

کد خبر 718271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.