پیشرفت ۹۵ درصدی استانداردسازی آسانسور ساختمان‌های شهرداری اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه استانداردسازی ۱۴ دستگاه آسانسور ساختمان‌های شهرداری این کلان‌شهر گفت: این اصلاحیات فنی و عمرانی مطابق با استانداردهای ۱-۶۳۰۳ و ۲-۶۳۰۳ انجام شده است.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استانداردسازی ۱۴ دستگاه از آسانسورهای ساختمان‌های شهرداری اصفهان در قالب یک پروژه توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه استانداردسازی ۱۴ دستگاه آسانسور ساختمان‌های شهرداری اصفهان افزود: مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری این کلان‌شهر در راستای تأمین ایمنی استفاده‌کنندگان و افزایش طول عمر تجهیزات آسانسور و از طرفی هم‌راستا با تاکید فرمانداری اصفهان مبنی بر لزوم استانداردسازی آسانسورها، این پروژه را اردیبهشت سال جاری آغاز کرد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این اصلاحات فنی و عمرانی مطابق با استانداردهای ۱-۶۳۰۳ و ۲-۶۳۰۳ انجام شده و در حال حاضر گواهی استاندارد پنج دستگاه آسانسور صادر شده است، همچنین عملیات استانداردسازی شش دستگاه آسانسور به پایان رسیده و در مرحله طی کردن مراحل اداری صدور گواهی استاندارد است.

توکلی‌پور با بیان اینکه استانداردسازی دو دستگاه از آسانسورها نیز پیشرفت ۹۵ درصدی داشته و رو به پایان است، تاکید کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، حفظ و احیای دوباره دارایی‌های فیزیکی شهرداری اصفهان، افزایش طول عمر مفید تجهیزات آسانسوری، کاهش نرخ فرسودگی و اضمحلال اموال تاسیساتی، خدمت‌رسانی بهتر و افزایش بهره‌وری آسانسورها، افزایش ایمنی آسانسورها بر اساس استانداردها از جمله اهداف این پروژه است.

وی با بیان اینکه عملیات استانداردسازی آسانسورها توسط شرکت ذی‌صلاح و مورد تأیید اتحادیه آسانسور اصفهان و تحت نظارت مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان انجام شده است، اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲.۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

کد خبر 718255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.