فرماندار جدید تنکابن معرفی شد

حکمت داجلری با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار تنکابن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، استاندار مازندران امروز _یک‌شنبه هفدهم دی‌_ در حاشیه مراسم معارفه فرماندار جدید تنکابن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران در تدوین سند آمایش در بخش گردشگری تأیید شده است، اظهار کرد: مقرر شد بخش گردشگری صنعتی در غرب مازندران راه‌اندازی شود.

سید محمود حسینی‌پور یکی از موضوعات اصلی در بخش گردشگری را وجود بستر در این حوزه مطرح کرد و گفت: باید زیرساخت‌های لازم گردشگری به منظور ایجاد گردشگری صنعتی در غرب استان ایجاد شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه برای بین‌المللی کردن فرودگاه رامسر هزینه زیادی انجام شد، افزود: مجوز خط بین‌المللی برای این فرودگاه صادر شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مجوز راه‌اندازی بزرگترین گردشگری سلامت بین تنکابن و رامسر داده شد، تصریح کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلار از سوی یک سرمایه‌گذار خارجی انجام دهد.

وی ادامه داد: این طرح ساخت مجتمعی شامل بیمارستان، هتل و امکانات توریست سلامت به منظور جذب گردشگران عربی خواهد بود.

حسینی‌پور با بیان اینکه برای زیرساخت‌ها مجوز ساخت آزادراه چالوس به رامسر از سوی دولت اخذ شد، گفت: جهت تأمین مالی این پروژه از طریق فاینانس و سرمایه‌گذاری پنج بانک داخلی برنامه‌ریزی شده هست.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد کرد: در امر امکانات گردشگری غرب استان هفت جزیره در حال تهیه و کارهای مقدماتی آن نیز در دست اقدام است.

در این مراسم، حکمت داجلری به عنوان فرماندار ویژه تنکابن معرفی شد. از ابتدای دولت سیزدهم فرمانداری تنکابن با سرپرست اداره می‌شد.

کد خبر 718202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.