احتمال برگزاری انتخابات الکترونیک در مازندران

استاندار مازندران گفت: با اجرا و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و گسترش فیبر نوری طی دو سال در مازندران یکی از استان‌هایی که ممکن هست در لیست برگزاری انتخابات الکترونیکی کشور قرار بگیرد، وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور _یکشنبه هفدهم دی‌_ در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه شورای فرمانداران این استان از اتخاذ چند دستورالعمل در این نشست عنوان و اظهار کرد: اولین تصمیم بر موضوع ستاد تنظیم بازار در آستانه ایام نوروز بوده که با توجه به موقعیت جغرافیایی مازندران در این ایام پذیرای میلیونی گردشگران و مسافران زیادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه با فرمانداران موضوع چالش‌های مهم شهرستان‌ها مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد، افزود: در امر انتخابات و اقدامات لازم در حوزه برگزاری آن از سوی فرمانداران عنوان شد که طبق گزارشات تا این لحظه هیچ مشکلی در زمینه امنیتی در شهرستان‌ها وجود ندارد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه در همه شهرستان‌ها مقدمات لازم آماده شده است، اظهار کرد: استان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات را در زمان آن طبق شرایط جدید و قوانین آن دارد.

وی با بیان اینکه در امر الکترونیکی شدن کامل انتخابات تاکنون دستورالعمل و ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور صادر نشده است، گفت: با اجرا و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و گسترش فیبر نوری طی دو سال در مازندران یکی از استان‌هایی که ممکن هست در لیست برگزاری انتخابات الکترونیکی کشور قرار بگیرد، وجود دارد.

حسینی‌پور دو عنصر رد و تأیید صلاحیت‌ها را بر برگزاری انتخابات پرشور مؤثر دانست و گفت: برخی از این انتخابات از سوی شورای نگهبان با اسناد و مدارک تشخیص دادند تا صلاحیت حضور را نداشته باشد اما تنوع زیادی در بین این کاندیدا وجود دارد تا مورد انتخاب مردم قرار بگیرد.

نماینده دولت سیزدهم در مازندران خاطرنشان کرد: کاندیدایی که به هر دلیلی احضار صلاحیت نشدند برای دوره‌های بعدی خود را آماده کنند اما ضرورت دارد تا در برگزاری این حماسه ملی و حضور حداکثری مردمی بر پای صندوق‌های رأی همکاری کنند.

کد خبر 718200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.