مهلت ارسال آثار به مهرواره قصه‌گویی «یک قصه دو قلو» یزد تمدید شد + پوستر

مهلت ارسال آثار به اولین مهرواره قصه‌گویی «یک قصه دو قلو» که با موضوع «خانواده و جوانی جمعیت» در یزد برگزار می‌شود، تا پایان دی‌ ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به دنبال استقبال علاقمندان به حوزه قصه‌گویی، مهلت ارسال آثار به اولین مهرواره قصه‌گویی «یک قصه دو قلو» که قبلاً دوازدهم دیماه اعلام شده بود، تا پایان ماه جاری تمدید شد.

محوریت این مهرواره موضوع «خانواده و جوانی جمعیت» است و قرار است در بخش‌های قصه‌گویان ۴ تا ۶ سال با قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، قصه‌گویان ۷ تا ۱۲ سال شامل قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، پنج دقیقه‌ای و قصه‌گویی بلند صحنه‌ای و همچنین قصه‌گویان ۱۳ سال به بالا در بخش‌های ۹۰ ثانیه‌ای، پنج دقیقه‌ای، قصه‌گویی بلند صحنه‌ای، پادکست و داستان‌نویسی برگزار شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، زمان برگزاری این مهرواره نیز از ۲۶ دیماه به ایام الله دهه فجر امسال جابجا شده است.

به گفته‌ی «سکینه قیصری» دبیر اجرایی این مهرواره، بی شک جهان تعلیم و تربیت همیشه مدیون قصه و قصه‌گویی بوده و خواهد ماند چرا که بیان حقایق و معارف این جهان در لباس روایت، شیرین‌ترین و ماندگارترین روش جهت درک حقایق مورد نظر است و این مهرواره قصه‌گویی بر آن است تا توجه به بازآفرینی و بازنویسی از قصه‌های صاحب نام را برانگیخته کند و بر این محور ضرورت تنوع در متون روایی برای قصه‌گویی را یادآور شود.

مهلت ارسال آثار به مهرواره قصه‌گویی «یک قصه دو قلو» یزد تمدید شد + پوستر

کد خبر 718142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.