آمادگی شهرداری برای ساماندهی ورودی شهر امامزاده عبدالله آمل

شهردار امام‌زاده عبدالله استان مازندران گفت:درصورت توافق با راهداری، این شهرداری آمادگی ساماندهی ورودی شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مهدی حسن‌نژاد امروز_ یکشنبه هفدهم دی_ در نشست خبری اصحاب رسانه واقع در سالن اجتماعات دانشکده علوم ورزشی شمال با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال از ۱۹۵ هزار متر کوچه‌های خاکی حدود ۶۵ هزار متر عملیات زیرسازی انجام شده بود، اظهار کرد: تلاش بر ادامه روند این عملیات با حجم ۱۲۵ هزار متر زیرسازی و آسفالت است و ۳۳ هزار متر دیگر نیز در دست اقدام است که امیدواریم تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه با وجود احداث پارک در سه محله این شهر، ساخت سه پارک و فضای دیگر نیز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله قرار دارد، افزود: در عملیات آسفالت خیابان ۳۵ متری نیز با ۷۵۰ متر تملک تاکنون ۱.۲۰ دهم کیلومتر آن انجام شده است و ۱.۵ کیلومتر آن در حال اجراست و با انتخاب پیمانکار کلنگ آن در ایام‌الله دهه‌فجر امسال بر زمین زده می‌شود.

حسن‌نژاد با اشاره به ساماندهی ورودی شهر امام‌زاده عبدالله مطرح کرد: بخشی از این ساماندهی انجام شده است و مابقی آن در صورت واگذاری آرامستان دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار امام‌زاده عبدالله ادامه داد: این سازمان برای ساماندهی ورودی این شهر از پمپ بنزین جمشیدی تا مسیر هراز واقع در جنب واحد تولیدی کاله آمادگی دارد و با نصب روشنایی صورت گرفته در ادامه کار و در صورت توافق راهداری، مسیرهای دیگر ساماندهی نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در امر حریم این شهر نیز با توجه به قرارداد ۳۰ ساله پیمانکار با پارک هلومسر در گذشته از این مهلت هشت سال باقی مانده است، عنوان کرد: پس از اتمام این قرارداد طبق قانون ساخت‌وساز و صدور پروانه، این مهم از سوی شهرداری امام‌زاده عبدالله انجام می‌شود.

حسن‌نژاد؛ شهر امام‌زاده عبدالله را هفتمین شهر فرهنگی و مذهبی کشور معرفی کرد و گفت: با توجه به رسیدن به این جایگاه، احداث المان‌های فرهنگی و مذهبی انجام و دستور کار قرار گرفته است.

شهردار امام‌زاده عبدالله بودجه سال‌جاری را ۲۳ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش است تا قبل از پایان سال‌جاری این بودجه ۳۵ میلیارد تومان تحقق پیدا کند که از این مقدار بیشترین بودجه در بخش پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

کد خبر 718111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید عباس تسبیحی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    جناب آقای مهندس حسن نژاد میدان مدافعان حرم و ورودی در روستای کاسمده در شأن نام شهدای مدافعان حرم نیست . بدون هیچ نوری و بدون هیچ نمادی بدون هیچ آسفالت و راهی تا زیارت گاه امام زاده عبدالله و از آنجا تا کمر بندی حتی با وجود جدول کشی هیچ آسفالتی در این مسیر که می‌تواند با ورودی بهتر برای کاسمده در نظر گرفته شود در تاریکی محض به سر می‌برد
  • باقری IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 0
    باسلام از شهردار امام زاده عبدلله خواهشمندیم جهت روشنایی و روکش آسفالت کمربندی امام زاده عبدلله اقدام کنند باتشکر
  • محبی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    با سلام و احترام جناب آقای مهندس حسن نژاد به رغم زحمتی که جنابعالی و سایر همکاران محترم در شهرداری می کشید برخی از کارها می تواند به زیبا سازی و تسهیل تردد عموم مردم کمک کند یکی از آن موارد آسفالت میدان اصلی که نانوانی حضرت در مجاور آن قرار دارد. ویا در کاسمده ابتدای کوچه ورودی بن بست شقایق حفره های متعدد در آسفالت تردد را بسیار سخت نموده است. خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم صورت پذیرد. با سپاس