مسئولان سبک خدمت را از حاج قاسم بیاموزند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حاج قاسم در این وصیت‌نامه خود را نذر راه مردم توصیف کرده و مسئولان ما باید از شهید سلیمانی یاد بگیرند که چگونه به ملت خدمت کنند و مانند حاج قاسم جان‌فدای ملت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز -یکشنبه هفدهم دی- در یادواره شهید سلیمانی که در سالن حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی نه یک شخص، بلکه یک مکتب است و مقام معظم رهبری فرمودند ایشان را ماورایی نکنید که برای مردم دست‌نیافتنی باشد و همان سرباز قاسم سلیمانی مد نظر شهید را معرفی کنید.

وی با بیان اینکه حاج قاسم خودش را فدای اسلام و ایران کرد، اضافه کرد: وقتی این شهید می‌گوید جانم هزاران بار فدای مردم ایران یعنی مردمش را با تمام وجود دوست داشت و خانواده‌اش را به عنوان چشم‌هایش توصیف می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) در ادامه سخنان خود با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم در این وصیت‌نامه خود را نذر راه مردم توصیف کرده و مسئولان ما باید از شهید سلیمانی یاد بگیرند که چگونه به ملت خدمت کنند و مانند حاج قاسم جان‌فدای ملت باشند.

سردار رفیعی آتانی حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی فراملی توصیف کرد و افزود: مصداق بارز این موضوع را در تشییع پیکر مطهر این شهید دیدیم که همه ملل دنیا برای تشییع این شهید سعید پا به خیابان‌ها گذاشتند و آن تشییع بی‌نظیر را رقم زدند.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم در مدیریت سیل خوزستان ادامه داد: حاج قاسم در یادواره شهدا گفت که به خوزستان بدهکار هستیم، چرا که این سرزمین را خط مقدم دفاع مقدس می‌دانست و در هنگام وقوع سیل از بسیجیان خواست که سوریه خود را خوزستان بدانند.

فرمانده سپاه قزوین شهیدانه زیستن را وجه بارز شخصیتی شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: حاج قاسم اول از راه قلوب مردم وارد می‌شد و با خصایص اخلاقی خاص خود مردم را جذب می‌کرد و امروز هم باید مسئولان همین خصلت‌های حاج قاسم را سرلوحه رفتار خود با مردم قرار دهند.

کد خبر 718096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.