فرآیند پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ تسریع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: فرآیند پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در خراسان‌جنوبی تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ جواد اشرفی، امروز_ یکشنبه هفدهم دی_ در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این کارگروه، تعداد ۲۸۵ طرح با ۱۴۷ میلیارد تومان مصوب شد.

وی افزود: این طرح‌ها از طریق دستگاه‌های متولی به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه بانک‌های عامل باید فرآیند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را تسریع و تسهیل کنند، گفت: تاکنون ۲۳ درصد از اعتبارات نقدی تخصیص یافته به طرح‌ها پرداخت شده است که نسبت به ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: تاکنون میزان پرداخت تسهیلات تخصیصی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در استان ۹.۴ درصد بوده که امیدواریم پرداخت حداکثری را در این زمینه شاهد باشیم.

اشرفی متذکر شد: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما آموزش و توانمندسازی بخش زیادی از واحدهای کوچک و متوسط استان برای رعایت چارچوب دریافت تسهیلات در پرونده‌های بانکی است.

وی ادامه داد: بسیاری از این واحدها با روند تشکیل پرونده‌های بانکی آشنایی ندارند که همین آگاهی نداشتن موجب شده است که فرآیند بانکی دچار مشکل شود و نتوانند تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 718085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.