مداحی که از حاج قاسم خواند و کنار او آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر شهید عادل رضایی مداح اهل بیت(ع) صبح امروز در کرمان برگزار و پیکر او در گلزار شهدای این استان در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در بین شهدای انفجار تروریستی سیزدهم دی گلزار شهدای کرمان، عادل رضایی، مداح با اخلاص اهل‌بیت (ع) هم نامش دیده شد. او خادم‌الرضا و از خادمیاران بخش صندلی چرخ‌دار حرم رضوی بود که در جمع شهدای حادثه تروریستی قرار گرفت.

مراسم تشییع پیکر شهید عادل رضایی مداح اهل بیت (ع) صبح امروز در کرمان برگزار شد و پیکر او در گلزار شهدای این استان در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.

او همیشه در مداحی‌هایش از حاج قاسم و زهرایی بودنش می‌گفت. در پایان جلسه هیئت‌، دعا می‌کرد تا عاقبتش ختم به شهادت و عاقبت به‌خیری باشد؛ این‌قدر گفت تا دقیقاً سیزدهم دی در مسیر سیدالشهدای جبهه مقاومت به شهادت رسید و امروز _یکشنبه هفدهم دی‌_ روز تشییع باشکوه حاج قاسم در کرمان، خاک‌سپاری شود.

پیکر این مداح شهید پس از آنکه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) طواف داده شد، به کرمان منتقل شد و امروز _یکشنبه هفدهم دی‌_ در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.

منبع: فارس

کد خبر 718061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.