۱۵ هزار متر مربع از معابر فرعی منطقه ۹ اصفهان روکش آسفالت می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات تهیه و اجرای روکش آسفالت در ۱۵ هزار متر مربع از معابر فرعی سطح منطقه با اعتباری بالغ بر۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر اصلی و فرعی شهرها یکی از ضرورت‌های مهم و اجتناب‌ناپذیر است که می‌تواند گامی در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان باشد.

وی افزود: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان در این عملیات، ۱۵ هزار متر مربع از معابر فرعی سطح منطقه با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب با بهره‌گیری از ۱۴۰۰ تن آسفالت در مدت زمان چهارماه روکش می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های منطقه ۹ اصفهان دانست و گفت: عملیات تهیه و روکش آسفالت با مبلغ اولیه پیمان برابر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه تصریح کرد: این عملیات به‌منظور بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت، جلوگیری از خرابی روسازی آسفالت‌ها، تأمین سطح ایمنی معابر و تسهیل در تردد شهروندان با جدیت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از عواملی که موجب افزایش عمر آسفالت می‌شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که با تلاش اداره عمران منطقه ۹ تمام اقدامات بر اساس استانداردهای لازم صورت گرفته است تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

کد خبر 718046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.