بهره‌برداری از فضای سبز و زمین ورزش خیابان دانشجوی گرگان

معاون زیربنایی و حمل‌ونقل ترافیک شهرداری گرگان گفت: فضای سبز و زمین ورزش خیابان دانشجوی گرگان در دهه فجر سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، مقداد صادقیان پیش از ظهر امروز _یکشنبه هفدهم دی _ با اشاره به بهره‌برداری از فضای سبز و زمین ورزش خیابان دانشجوی گرگان اظهار کرد: فضای مورد نظر در این خیابان دو هزار و ۷۰۰ متر است که با هدف معاشرت‌های اجتماعی شهروندان در محور کمربندی ایجاد می‌شود.

وی افزود: به درخواست جمعی از شهروندان ساکن در خیابان دانشجو ۱۵، زمینی با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر با مشارکت معاونت زیربنایی و حمل‌ونقل ترافیک و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان برای ورزش و تفریح شهروندان ساماندهی می‌شود.

معاون زیربنایی و حمل‌ونقل ترافیک شهرداری گرگان اضافه کرد: در این فضا قرار است، ضمن ایجاد فضای سبز، محوطه‌سازی و جدول‌گذاری، ایجاد فنس برای ورزش شهروندان علاقه‌مند زمین والیبال نیز آماده شود.

وی ادامه داد: این زمین که در انتهای پارک شهرک فردوسی در محور کمربندی قرار دارد با پیگیری‌های انجام شده در دهه مبارک فجر برای استفاده شهروندان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 717987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.