سرمایه‌گذاری ۱۶۱ میلیارد تومانی در صنایع تبدیلی قزوین به بار نشست

مدیرکل اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۱۶۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قالب راه‌اندازی ۱۷ واحد صنایع تبدیلی در استان قزوین به تولید منجر شده است.

سعید زین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته و صدور پروانه بهره‌برداری این صنایع در استان قزوین طی ۹ ماه سال جاری اظهار کرد: در استان قزوین طی مدت زمان یاد شده، ۱۷ واحد و کارخانه صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری استان قزوین با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۶۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جواز بهره‌برداری گرفت.

وی افزود: ظرفیت جذب مواد خام کشاورزی در مجموع این هفت کارخانه حدود ۱۰۰ هزار تن بوده که منجر به تولید حدود ۸۲ هزار تن محصول فرآوری شده در استان قزوین شده است که بخش زیادی از این محصولات به خارج از استان یا کشور صادر می‌شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری قزوین از اشتغال‌زایی مستقیم این ۱۷ واحد برای ۲۲۵ نفر در استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: بسته‌بندی خرما، بسته‌بندی خشکبار، بسته‌بندی کشمش، بسته‌بندی میوه‌های خشک، تولید کود حیوانی غنی‌شده و تولید انواع سالاد و ساندویچ بسته‌بندی شده حیطه کار این ۱۷ صنایع بسته‌بندی تازه به بهره‌برداری رسیده در استان قزوین است.

زین‌آبادی از صدور ۲۸ فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و غذایی در استان قزوین خبر داد و گفت: در صورت بهره‌برداری از این واحدها، برای ۹۱۸ نفر در استان قزوین شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

کد خبر 717937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.