پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج در مازندران تسهیل شود

استاندار مازندران خواستار افزایش عملکرد مثبت بانک‌های استان در حوزه تسهیلات ازدواج و مسکن ملی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور _شنبه شانزدهم دی_ در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان مازندران با بیان اینکه در جذب سرمایه با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا سرمایه‌گذاران وارد استان شوند، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران در توسعه مازندران تأثیرگذار خواهند بود.

وی با تاکید به اینکه بانک‌ها در تخصیص وام ازدواج سخت نگیرند، افزود: ازدواج آسان و ارائه تسهیلات در فرایند فرزندآوری و تسریع در زمان آن ارتباط تنگاتنگی دارد.

استاندار مازندران در خصوص عملکرد بانک‌ها به خصوص مسکن و ملی در این استان عنوان کرد: بانک ملی اخیراً پیشرفت خوبی داشته است و از آنجایی که یکی مطالبات مهم ریاست جمهوری است، نباید آن دستورات را نادیده گرفت.

حسینی‌پور با بیان اینکه سایر استان‌ها نسبت به مازندران جایگاه خوبی در اختیار گرفتند، گفت: تا پایان سال فرصت وجود دارد تا استان در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج به جایگاه خوبی دست یابد، همچنین از محل این اعتبارات طرح‌های مسکن ملی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد رسید.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت استراتژیک مازندران و همجواری با کشورهای روسیه در امر صادرات صاحبان واحدهای تولیدی می‌توانند به طور جدی ورود یابد.

حسینی‌پور با اشاره به اهمیت نظارت در بخش صرافی‌ها با توجه به ورود گردشگران خارجی به استان، خاطرنشان کرد: با رایزنی چند کشور همسایه دریای خزر برای توسعه مازندران گام‌های مؤثری برداشته شد، چرا که ورود این گردشگران تأثیرگذار بر توسعه استان خواهد بود.

کد خبر 717906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.