مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان دیگر برایم جذابیتی ندارد

سرمربی تیم ملی امید بوکس ایران گفت: فدراسیون پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی بزرگسالان را مطرح کرد، اما راغب هستم با تیم ملی امید کار کنم، چرا که تیم ملی بزرگسالان دیگر جذابیتی برایم ندارد و به‌دنبال پرورش جوانان هستم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بعد از چهار سال سرمربی‌گری و تاریخ‌سازی، کسب سهمیه‌های المپیکی، چهار مدال آسیایی و همچنین پیروزی‌های متعدد در مسابقات جهانی و پس از اینکه کادر جدید به فدراسیون اضافه شد صلاح دانستند من از تیم ملی جدا شوم و من نیز پذیرفتم.

وی افزود: دو ماه بعد از آن اتفاقات مجدداً در تاریخ دهم خردادماه امسال از من درخواست کردند به تیم ملی امید بازگردم؛ البته که پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی بزرگسالان را هم مطرح کردند، اما راغب هستم با تیم ملی امید کار کنم، چرا که تیم ملی بزرگسالان دیگر جذابیتی برایم ندارد و به‌دنبال ساختن جوانان هستم؛ اگر در آینده توانستم نفراتی را در تیم ملی بزرگسالان جایگزین کنم با افتخار در تیم ملی بزرگسالان خواهم بود.

سرمربی تیم ملی امید بوکس کشورمان تصریح کرد: علی‌اصغر افشاری در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور مدال طلا گرفت و مهدی شفیعی نیز تلاش خوبی را انجام می‌دهد که این‌ها نقطه‌عطفی برای بوکس استان اصفهان محسوب می‌شود؛ امیدوارم همین روال ادامه پیدا کند و مدال‌های بهتری توسط بوکسورهای اصفهانی کسب شود.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برپایی اردوی تیم ملی امید بوکس پشتوانه تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است که هر اردو به‌مدت دو هفته برگزار می‌شود و ۳۰ بوکسور در اردو حاضر می‌شوند. از دوشنبه هفته جاری اردوی جدید آغاز خواهد شد که اگر بتوانیم بودجه آن را تأمین کنیم ادامه‌دار هم خواهد بود و در ۱۳ وزن ملی‌پوشان بزرگسال در کنارمان هستند.

کد خبر 717898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.