حدادی مبارک پالایش نفت آبادان باشد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم حدادی را جذب کنیم، حدادی بازیکن بزرگی است و مبارک پالایش نفت آبادان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران حاتمی شامگاه _شنبه شانزدهم دی_ پس از شکست مقابل تیم شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی پر فراز و نشیبی بود در مجموع سه کوارتر را خوب ظاهر شدیم، اما در آخرین کوارتر خوب نبودیم که باعث شد بازی را واگذار کنیم، این نتیجه هیچ چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند زیرا زحمت خودشان را کشیدند فقط چند اشتباه کوچک باعث شد بازی را از دست بدهیم. به تیمی باختیم که سه برابر تیم ما هزینه کرده و نماینده کشورمان در آسیاست.

وی در خصوص نیاز به تغییر ترکیب تیم ذوب آهن برای ماندن در کورس قهرمانی و افزایش سقف بودجه تیم، افزود: اصطلاحاً «هرچه پول بدهی آش می‌خوری» البته باید تلاش بازیکنان تیم را دید به نظر من تلاش بازیکنان از قهرمانی با ارزش‌تر و مهم‌تر است. من به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنم خیلی تلاش می‌کنند و ثمره تلاششان جایگاهی است که کسب کرده‌اند. به هر حال باخت برای همه وجود دارد و باید از باخت‌ها درس گرفت، از این بازی درس‌هایی گرفتیم سعی می‌کنیم در آینده اشتباهاتمان کمتر شود. با باشگاه صحبت شده است که به تیم بسکتبال کمک کند و بودجه‌ای درخور توجه در نظر گرفته شود.

حاتمی در مورد پیوستن حامد حدادی به تیم پالایش نفت آبادان علی‌رغم تلاش تیم بسکتبال ذوب آهن برای جذب این بازیکن، گفت: برای حدادی آرزوی موفقیت می‌کنم، شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم حدادی را جذب کنیم. حدادی بازیکن بزرگی است و مبارک پالایش نفت آبادان باشد.

به گزارش ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان امروز -شنبه شانزدهم دی‌ماه- با میزبانی تیم ذوب آهن از شهرداری گرگان در ورزشگاه ملت آغاز شد؛ در این دیدار تیم شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی با نتیجه ۷۸ بر ۷۲ میزبان خود را شکست داد تا در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ امسال گاندوها را شکست داده باشد.

کد خبر 717883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.