مدیران در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند

استاندار اصفهان گفت: مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم‌داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی امروز _شنبه شانزدهم دی_ در شورای اداری استان اصفهان با گرامیداشت روز شهدای دانشجو و سالگرد شهادت شهید علم الهدی، اظهار کرد: انتخابات مهمترین رویدادی است که کشور در سال‌جاری برای اجرای آن در حال برنامه‌ریزی و تمهید است.

وی افزود: انتخابات موضوعی است که برای همه ارکان نظام مأموریت دارد و همه ما نسبت به آن مسئول هستیم، در این راستا رهبری معظم انقلاب پرچمدار این حرکت هستند و با راهبردهای اساسی اجرای انتخابات را هدایت می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ضروری است همه مدیران و مسئولان استان همت و همکاری خود را با ستاد انتخابات استان داشته باشند، تصریح کرد: شایسته نیست دستگاهی در حمایت و پشتیبانی از اجرای انتخابات ضعیف عمل کند و در این راستا عملکرد دستگاه‌های استان گزارش خواهد شد تا ضمن برخورد با دستگاه خاطی تدابیر لازم صورت بگیرد.

مرتضوی با بیان اینکه برای مشارکت در انتخابات باید جهاد تبیین صورت بگیرد، تاکید کرد: مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند و مدیران در حوزه مأموریت اداری و تأثیر اجتماعی خود برای برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین نیز به عنوان یک راهبرد اساسی، باید سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران دستاوردها و اقدامات انجام شده را به خوبی برای مردم بازگو کنند، در این ایام بایستی مراقب سخنان و اظهارنظرهای خود باشیم.

باید تلاش خود را برای تجلی انتخابات به کار بگیریم

استاندار اصفهان تاکید کرد: در چند هفته اخیر به دلیل سخنان یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تحت فشار مضاعف بودیم که چرا اصفهان از استفاده از سوخت مازوت مستثنی است و نگران هستیم با این نوع رفتارها، تلاش مدیریت استان به منظور عدم استفاده از سوخت مازوت در اصفهان از بین برود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه رسانه‌های دشمن بر کاهش و کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات فعالیت می‌کنند، به‌عنوان جبهه انقلاب و باتوجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو بایستی از این مهم تمام قد و با تمام توان مراقبت و محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه باید هر چه در توشه و توان داریم برای تجلی انتخابات به کار بگیریم‌، یادآور شد: رسانه‌های دشمن تلاش زیادی بر کاهش حضور دارند و البته این موضوعی است که ما در تمام انتخاباتی که در کشور برگزار شده است با آن روبه‌رو بوده‌ایم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در جلسه اخیری که با برخی وزرا داشتیم مقرر شد دستگاه‌های استان پروژه‌های قابل افتتاح خود را لیست و به مدیریت استان اعلام کنند تا با تأمین اعتبار مناسب در سطح ملی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های زمین مانده استانی باشیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این لیست در کمترین زمان ممکن به معاونت عمرانی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شود تا ضمن جمع بندی بتوانیم تأمین اعتبار مورد نظر را از سطح ملی دریافت و پروژه‌های در شُرُف افتتاح را ساماندهی و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی به ۱۵ دی سالروز فرمان حضرت امام (ره) در راستای تشکیل هسته‌های گزینش اشاره کرد و گفت: حوزه گزینش از افراط و تفریط جلوگیری و عالمانه و عامدانه تصمیم گیری شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هدف هسته گزینش شناسایی و به کار گیری نیروی انسانی کارآمد، متخصص، خیرخواه، متدین و انقلابی است، تاکید کرد: تشکیل شورای هم‌اندیشی هسته‌های گزینش در استان حرکت قابل توجه و قابل تقدیری است که با فکر و نظر جمعی امر گزینش محقق شود.

کد خبر 717881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.