اهل تعریف از خودم نیستم/ بازیکنان ما تلاش کردند و نتیجه‌اش را گرفتند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: جزو مربیانی نیستم که بگویم با تاکتیک خاصی برنامه بازی را عوض کردم و از خود تعریف کنم به نظرم این موضوعات را آدم‌های ضعیف عنوان می‌کنند. فقط بازیکنان تلاش کردند و نتیجه تلاششان را گرفتند و من نقش یک بیننده را داشتم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی هاشمی شامگاه_ شنبه شانزدهم دی_ پس از کسب پیروزی در خانه ذوب آهن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی سختی بود. ذوب آهن یک باشگاه بزرگ با قدمت زیاد و هویت است که همین موضوع به تیم کمک می‌کند. درست است قدمت و هویت این باشگاه مثل یک نیروی نامرئی بوده و ملموس نیست، اما به تیم اعتبار می‌دهد. حریف در دیدار امروز، از فراتر از تصورات من و نمایش‌شان در بازی قبل ظاهر شد و خیلی خوب بازی کرد که باعث شد تیم ما دچار چالش شد و یازده امتیاز عقب بماند ولی بازیکنان تیم ما با تعهد زیادی که دارند فقط برای برد تیم بازی می‌کنند. در این برد نقش بازیکنان پررنگ بود.

وی در خصوص عقب افتادن ۱۱ امتیازی تیمش در کوارتر دوم، گفت: من جزو مربیانی نیستم که بگویم با تاکتیک خاصی برنامه بازی را عوض کردم و از خود تعریف کنم به نظرم این موضوعات را آدم‌های ضعیف عنوان می‌کنند. فقط بازیکنان تلاش کردند و نتیجه تلاششان را گرفتند و من نقش یک بیننده را داشتم.

به گزارش ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان امروز -شنبه شانزدهم دی‌ماه- با میزبانی تیم ذوب آهن از شهرداری گرگان در ورزشگاه ملت آغاز شد. در این دیدار تیم شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی با نتیجه ۷۸ بر ۷۲ میزبان خود را شکست داد تا در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ امسال گاندوها را شکست داده باشد.

کد خبر 717878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.