خاموش شدن کوره ذوبی‌ها به دست شهرداری گرگان

تیم شهرداری گرگان در هفته سیزهم لیگ برتر بسکتبال مردان تیم ذوب آهن را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان امروز -شنبه شانزدهم دی‌- با میزبانی تیم ذوب آهن از شهرداری گرگان در ورزشگاه ملت آغاز شد. در این دیدار تیم شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی با نتیجه ۷۸ بر ۷۲ میزبان خود را شکست داد تا در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ امسال گاندوها را شکست داده باشد.

کوارتر نخست

کوارتر نخست با برتری تیم شهرداری گرگان در زمین گاندوها شروع شد و در همان ابتدا گرگانی‌ها توانستند اختلاف امتیاز قابل توجهی ایجاد کنند، اما رفته‌رفته شاگردان حاتمی توانستند در به امتیاز تبدیل کردن توپ‌ها بهت عمل کنند همچنین دفاع مستحکم‌تری جلوی شاگردان هاشمی داشتند تا روند امتیازگیری را به سود خود کنند. در نیمه‌های کوارتر شاهد بازی پایاپایی بودیم، اما کوارتر با برتری ۲۲ بر ۱۷ شهرداری گرگان به پایان رسید.

کوارتر دوم

ذوبی‌ها در دومین کوارتر برای جبران و زمان نخست به میدان آمدند و شهرداری گرگان نیز به دنبال ادامه روند امتیازگیری بود، شاگردان دو مربی در این نیمه اشتباهاتی داشتند که موجب امتیازدهی به حریف شد تا نیمه‌های بازی شاهد امتیازگیری پایاپایی از دو تیم بودیم اما رفته‌رفته هرچه بازی به انتهای کوارتر نزدیک شد سبزپوشان در پرتاب و دفاع بهتر عمل کردند و بلند قامتان گرگانی را در روند کسب امتیاز عقب راندند، در نهایت کوارتر دوم با برتری ۲۶ بر ۱۳ به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید.

کوارتر سوم

دو تیم با قدرت کوارتر سوم کوارتر را شروع کردند و از همان ابتدای بازی جنگندگی بر سر کسی پوئن بین دو تیم بالا بود، تلاش دوتیم در دفاع زیر سبد و سرعت در حمله باعث شد تا چند دقیقه پایانی امتیازات بین دو تیم برابر باشد و بازی پایاپایی پیش رفت، اما شاگردان هاشمی در تیم گرگان در دقایق انتهایی با گرفتن گوی امتیازگیری از دوبی‌ها سبقت گرفتند تا کوارتر سوم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود قرمزپوشان گرگان تمام شود.

کوارتر چهارم

کوارتر چهارم با ضرب اولین امتیاز به سود شهرداری گرگان شروع شد و با نشان دادن بازی یک‌طرفه خیلی سریع نتیجه را ۹ بر صفر به سود خود کردند تا حاتمی و شاگردانش برای جبران به تلاش بیشتر نیاز داشته باشند. در ادامه گاندوها سه امتیاز متوالی گرفتند، اما همچنان گرگانی‌تا در امتیازگیری پیش بودند. بازی با درگیری و سرعت زیاد پیگیری شد و درنهایت این تیم شهرداری گرگان بود که با نتیجه ۷۸ بر ۷۲ به پیروزی رسید.

نکات ویژه:

  • از نکات ویژه این دیدار می‌توان به حضور گستره هواداران پرشور تیم ذوب آهن اشاره داشت.
  • جایگاه ویژه‌ای برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود.
  • در بین هواداران بازیکنان تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن حضور داشتند.
کد خبر 717850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.