دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر طی ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح آرامش در شهر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ معتاد متجاهر از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، پارک‌ها و محلات مختلف استان جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: طرح آرامش با هدف پاک‌سازی نقاط استان از وجود افراد معتاد در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفته است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ۱۲۰ نفر از معتادان متجاهر را از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، پارک‌ها و محلات مختلف استان جمع‌آوری کردند و تحویل مراکز ترک اعتیاد مشمول ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت و خشنودی شهروندان را به همراه دارد، گفت: طرح‌های این پلیس بر اساس درخواست‌های مردمی و پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های دقیق و انجام کارهای کارشناسی و اطلاعاتی به مرحله اجرا در می‌آید.

سرهنگ نیکبخت با تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در طرح‌های پلیس، ادامه داد: شهروندان می‌توانند اطلاعات و گزارش‌های خبری خود از محل‌های خرید و فروش مواد مخدر، تردد معتادان متجاهر، منازل و مخروبه‌هایی که معتادان در آنها اقدام به مصرف مواد می‌کنند را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ به ما اعلام کنند.

کد خبر 717837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.