معاون وزیر صمت برای درمان به تهران منتقل شد

معاون فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: معاون وزیر صمت و همراهان وی که در سانحه رانندگی در قزوین مصدوم شده بودند، برای ادامه درمان به تهران منتقل شدند.

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره سانحه تصادف رانندگی محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت اظهار کرد: با وجود اینکه امکان درمان در بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین وجود داشت، معاون وزیر و همراهان وی که در سانحه رانندگی در قزوین مصدوم شده بودند، برای ادامه درمان به تهران منتقل شدند.

وی یادآور شد: ساعت هشت صبح روز پانزدهم دی ماه بود که وقوع یک حادثه رانندگی در اتوبان قزوین–زنجان به پلیس راه و اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با حضور پلیس و امدادگران اورژانس در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه ام.وی‌.ام با یک دستگاه پژو برخورد کردند که در این حادثه ۳ سرنشین پژو مجروح شدند که یکی از آنها معاون وزیر صمت بود که بلافاصله به بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین منتقل شدند.

خامدی ادامه داد: پس از اعلام حادثه مأموران پلیس راه برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند که در تحقیقات اولیه معلوم شد راننده خودرو ام وی ام پس از وقوع تصادف از محل گریخته است و سرنشینان پژو نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس راه برای علت وقوع این حادثه و همچنین شناسایی راننده خاطی ادامه دارد، یادآور شد: بنا به اعلام بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین و نفر از سرنشینان آسیب جدی ندیدند و به صورت سرپایی درمان شدند، اما معاون وزیر صمت از ناحیه سر و قفسه سینه مصدوم شده بود که پس از معاینات پزشکان متخصص این بیمارستان مصدومیت از ناحیه سر جدی نبود.

معاون فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: قفسه سینه دچار شکستگی شده و احتمال آسیب به ریه وجود داشت که تحت نظر بودند با وجود امکان درمان در بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین ترجیح خود بیمار برای درمان انتقال به تهران بود که انجام شد.

کد خبر 717833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.