عدالت سرانه ورزشی میان استان‌ها رعایت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: لازم است عدالت در سرانه ورزشی میان استان‌ها رعایت و زیرساخت‌ها نسبت به جمعیت و استعدادهای ورزشی استان‌ها ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز _شنبه شانزدهم دی_ در دیدار وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: لازم است در سرانه ورزشی عدالت میان استان‌ها رعایت و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به جمعیت و استعدادهای ورزشی استان‌ها ایجاد شود.

وی ورزش را برای احیای غرور ملی و غرور مقدس ملت بزرگ ایران در برابر هجمه‌های دشمنان ضروری دانست و افزود: ورزش نقش اساسی در ایجاد شور و نشاط در جامعه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: ورزش از ارکان اصلی سلامت در جامعه است و جذب گروه‌های مختلف مردم به ورزش می‌تواند نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: با هدف استعدادیابی در ورزش باید برنامه داشته باشیم تا ورزش در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی گفت: از موضوعات مهم در در ورزش بحث نگهداری اماکن ورزشی و حفظ بیت‌المال است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم تا این سرمایه‌های ملی از بین نرود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل از ظرفیت‌های قابل توجهی به لحاظ ورزشی برخوردار است، اضافه کرد: با این ظرفیت انتظار می‌رود که در بحث توریسم ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف بین‌المللی توجه ویژه‌ای به استان اردبیل شود و هر ورزشکار می‌تواند یک سفیر ورزشی برای کشورمان باشد.

کد خبر 717771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.