ملت ایران با صلابت و اقتدار بیشتری پای نظام اسلامی خواهند ماند

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در پی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی در پیامی درگذشت زائران مزار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

بار دیگر قساوت، خباثت و درماندگی دشمنان خبیث و قسم خورده ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی برای جهانیان به‌وضوح نمایان شد.

مغزهای مفسد و شرارت‌زای تروریست‌های کوردل به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل، این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از سردار مقاومت، آن تربیت یافته مکتب اسلام ناب و مکتب امام خمینی (ره) و از مجاهدان محور مقاومت و از ادامه‌دهندگان راه آن شهید و در پی ناکامی‌ها و شکست‌های پی‌درپی در منطقه و در مقابله با مردم مظلوم کینه عمیق در دل سیاهشان داشتند، بگونه‌ای بود که حتی از زائران تربت پاک این شهیدان واهمه داشتند و اینگونه در مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت با اقدامی مذبوحانه دست به کشتار مردم بی‌دفاع، زنان و کودکان مظلوم نمودند.

ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست بر نخواهند داشت و با عزم راسخ و اعتقاد قلبی و صلابت و اقتدار بیشتری پای نظام اسلامی خواهند ماند تا روز انتقام سخت و صبح پیروزی فرا برسد.

اینجانب شهادت جمعی از مردم عزیز دیار کریمان، شهر مقاوم کرمان را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداء) و رهبر حکیم و فرزانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز و مردم غیور و عاشق و قدرشناس کرمان به ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهدا و همکاران دستگاه قضائی در این استان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای روح پاک آن شهیدان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه عافیت و بهبودی مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 717734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.