تفکر حاج قاسم سلیمانی موجودیت رژیم صهیونیستی را نابود می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: جنایت تروریستی دشمنان در سالروز شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، نشان‌ می‌دهد راه و تفکر او همچنان می‌تواند موجودیت و هستی آن‌ها را به خطر بیندازد.

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: دشمن انقلاب اسلامی تمام پدیده‌هایی که برای او خطرساز و خطرآفرین باشد و موجودیت و هستی آن را به خطر بیندازد، را سعی می‌کند به آن حمله کند.

وی افزود: اقدامی که دشمن صهیونیستی و ایادی آن در روز سالگرد شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان انجام دادند، نشان‌دهنده آن است که راه و تفکر حاج قاسم سلیمانی همچنان می‌تواند موجودیت آنها و راه آنها و هستی آنها را به خطر بیندازد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: آحاد مردمی که در راه حاج قاسم سلیمانی قدم برمی‌دارند و به دنبال راه حاج قاسم سلیمانی هستند، زائر مرقد مطهر حاج قاسم بوده و او را دوست دارند و این علاقه‌مندی می‌تواند به اندازه حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطر ساز و خطر آفرین باشند و از این‌رو به زائر بی‌گناه سردار سلیمانی حمله می‌کنند.

وی گفت: با کمک تمام مسئولان جمهوری اسلامی و با کمک مردم شریف و با ادامه راه حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدا و امام شهدا بزودی شاهد روزی خواهیم بود که این دشمنان به خاک مذلت افتاده و شاهد نابودی آنها خواهیم بود.

فرماندار کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اتفاق تلخی که در سالروز شهادت سردار دل‌ها در کرمان اتفاق افتاد، دل تمام مردم ایران اسلامی را به درد آورد.

محمد رضا آمویی گفت: این جنایت ددمنشانه، مردم شهید پرور و ولایت‌مدار کرمانشاه را به خیابان آورده تا آن جنایت کور و غم‌انگیز را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما بدانند با چنین اقدامات تروریستی، مردم ما با استقامت بیشتری پای کار نظام و انقلاب خواهند بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم تاکید کرد: مردم ما همیشه و در همه حال پای آرمان‌های انقلاب هستند و این اقدامات کور هیچ گونه تأثیر و خللی در اراده مردم ما نخواهد داشت.

سردار محمد رستمی گفت: به یاری خدا، رزمندگان اسلام جواب کوبنده و بسیار سختی به این جنایت خواهند داد و دشمنان در انتظار این جواب سخت و ویران کننده باشند.

کد خبر 717648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.