تایید صلاحیت ۱۱۰ کاندید مجلس در چهارمحال‌وبختیاری

معاون سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع بررسی‌های انجام شده از داوطلبان چهارمحال و بختیاری؛ صلاحیت ۱۱۰ نفر تائید شده و وارد مرحل قانونی دیگری از انتخابات خواهیم شد.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، حسین میرزایی اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیأت نظارت استان چهارمحال و بختیاری، از صبح امروز ١۵ دی ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

وی افزود: داوطلبانی که به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند از ۱۷ تا ۱۹ دی فرصت دارند به صورت الکترونیکی اعتراض خود را ثبت کنند و شورای محترم نگهبان تا ۱۹ بهمن به اعتراضات رسیدگی و اعلام نتیجه می‌کند.

میرزایی با بیان اینکه هیأت نظارت استان برابر قانون صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج در زمان قانونی مشخص و اعلام شده، گفت: براین اساس از مجموع بررسی‌های انجام شده از داوطلبان استان؛ صلاحیت ۱۱۰ نفر تائید شده و وارد مرحل قانونی دیگری از انتخابات خواهیم شد.

وی افزود: از تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۳۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن و ۲۶ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری تصریح کرد: داوطلبانی که در این مرحله صلاحیت آن‌ها توسط هیأت نظات احراز و یا تائید نشده برابر قانون می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض آن‌ها از سوی شورای محترم نگهبان بررسی و اعلام نتیجه می‌شود.

وی گفت: انتظار ما این است کسانی که داوطلب قانونگذاری برای کشور شده اند، در تمام مراحل انتخابات مر قانون را رعایت نمایند.

کد خبر 717626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.