استان زنجان پتانسیل بسیار بالایی در فناوری دارد

وزیر صمت با بیان اینکه باید از خام فروشی در صنعت فولاد فاصله بگیریم، گفت: استان زنجان پتانسیل بسیار بالایی در فناوری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا زنجان، عباس علی آبادی امروز _جمعه، پانزدهم دی_ در آئین افتتاح بزرگترین مجموعه فولادی تولید لوله‌های بدون درز کشور در زنجان اظهار کرد: استان زنجان پتانسیل بسیار بالایی در فناوری دارد.

وی با اشاره با اینکه کارخانجاتی که بازدید شد از جمله واحدهای مهم و فناورانه هستند گفت: یکی از حلقه‌های صنعت نساجی را امروز در ابهر افتتاح کردیم و باید تلاش کنیم این صنعت در کشور بقا داشته باشد.

وزیر صمت با اشاره به اینکه صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه‌ای و اشتغال‌زاست، ادامه داد: صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور است و توسعه آن در تمامی حلقه‌های زنجیره تولید الزامی است.

علی آبادی گفت: سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با دستگاه‌های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع را به منابع مالی تأمین کنند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم ارتباط این کارخانجات را با سایر صنایع برقرار تا شاهد بهره‌وری در استفاده از ظرفیت‌ها باشیم.

وزیر صمت فاصله گرفتن از خام فروشی، را از اقدامات مهم بخش فولاد ذکر کرد و افزود: درصددیم تا بتوانیم وارد زنجیره تولید مقاطع فولادی شویم که کاربرد صنعتی شدن را دارند و در تکمیل زنجیره صنایع نفت تأثیر گذار هستند.

کد خبر 717619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.