نمازگزاران سنندجی جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند + فیلم

نمازگزاران سنندجی امروز (جمعه) در مسجد جامع این شهر جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، نمازگزاران سنندجی، امروز _جمعه پانزدهم دی_ در مسجد جامع این شهر با فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرده و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: شهدای کرمان بسیار مظلومانه و غریبانه در مسیر گلزار شهدای این شهر توسط عوامل استکبار و صهیونیسم بین‌الملل به شهادت رسیدند که این جنایت را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: دو جریان حق و باطل از ابتدای نظام خلقت وجود داشته و تا قیام قیامت خواهد بود که جریان حق به سردمداری اولیا و انبیای الهی و جریان باطل به سردمداری شیطان و ایادی استکبار بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در پرتو مکتب حضرت امام (ره) افرادی در شاخص اسلام و تراز انقلاب تربیت شدند که گل سرسبد آن‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی بود که آنقدر رشد کرد که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان یک مکتب یاد کردند.

نمازگزاران سنندجی جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند + فیلم

سادات به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی پرداخت و ادامه داد: نوع دوستی، عشق و محبت نسبت به مردم، دستگیری تهیدستان، کمک به مظلومان و محو کردن گروهک تکفیری داعش از صحنه روزگار، خدماتی است که سردار شهید سلیمانی به جامعه بشریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تکفیری‌ها حتی از زائران سردار سلیمانی نیز هراس دارند و به زنان و کودکان هم رحم نمی‌کنند که این نشانه جنایتکاری آن‌ها است.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان قرائت شد و نمازگزاران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آن را تأیید کردند.

کد خبر 717604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.