جنگ در غزه یک سال دیگر هم ادامه یابد، رژیم صهیونیستی موفق نخواهد شد

امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی پس از ۸۰ روز حمله به باریکه غزه و استفاده از انواع تسلیحات نظامی نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد و با حملات تروریستی به دنبال دستاورد است و این را به شما بگویم که اگر یک سال دیگر جنگ ادامه پیدا کند، رژیم صهیونیستی موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری ظهر امروز _جمعه، پانزدهم دی_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه، اظهار کرد: فردا شانزدهم دی به یاد شهید علم‌الهدی روز شهدای دانشجو نام گرفته که در دفاع مقدس حماسه آفریدند و عاشورا خلق کردند و نوزدهم دی سالروز قیام خونین مردم قم است که برای دفاع از مرجعیت دینی به میدان آمدند.

وی افزود: یکی از مناسبت‌های پیش رو سالروز گرامیداشت عملیات کربلای پنج است که بسیاری از رزمندگان در آن به شهادت رسیدند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، تصریح کرد: در این ایام دشمن صهیونیستی دست به جنایتی بزرگ زد و بیش از ۸۰ نفر را به شهادت رساند که بخش زیادی از آنان بانوان و کودکان بودند.

غفوری بیان کرد: از نظر قرآن شهادت بالاترین مقام برای هر انسانی است که برای ایمان و تقوای آن‌ها به فیض شهادت دست یافته‌اند و در این جنایات ۹ نفر از اعضای یک خانواده که در مسیر گلزاری شهدای کرمان موکب داشتند به شهادت رسیدند که به دست شقی‌ترین افراد نیز شهید شدند.

وی ادامه داد: حمله تروریستی کرمان حرکت بزدلانه‌ای از سوی دشمن بود و ثابت کرد که رژیم صهیونیستی نتوانسته در میدان نبرد مستقیم حریف سپاه و جبهه مقاومت شود و ناکام مانده و شکست خورده است.

وی گفت: اسرائیل پس از ۸۰ روز حمله به باریکه غزه و استفاده از انواع تسلیحات نظامی نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد و با حملات تروریستی به دنبال دستاورد است و این را به شما بگویم که اگر یک سال دیگر جنگ ادامه پیدا کند، رژیم صهیونیستی موفق نخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: دشمن صهیونیستی یک سلسله ترور را در منطقه آغاز کرد و به دنبال حمایت آمریکا بود، اما آمریکا نتوانسته در مقابل یمن و انصارالله بایستد و یمن اجازه عبور کشتی‌های اسرائیلی را نمی‌دهد مگر با شکست تحریم غزه که بتوان کمک‌ها را اعزام کرد.

وی گفت: دشمن به دنبال ناکامی‌های خود با موشک شهید سید رضی موسوی و جانشین دفتر سیاسی حماس را شهید کرد و این شکست دشمن را نشان می‌دهد، چراکه رزمندگان ما به دنبال شهادت هستند.

کد خبر 717597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.