تمام جنایات داعش را آمریکا و رژیم صهیونیستی پایه‌ریزی کرده‌اند

امام جمعه شیراز در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: داعش شریک جرم است و ما می‌دانیم که هر خونی به دست داعش ریخته شود، اساس آن را آمریکا و رژیم صهیونیستی گذاشته‌اند که گروهک داعش را ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت‌الله لطف‌اله دژکام امروز _جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: بار دیگر شاهد بودیم که دست‌های پلید و جنایتکار جریان‌های استکباری و صهیونیستی از آستین جریان‌های تکفیری و متحجرین این عرصه بیرون آمد و عده زیادی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ادامه‌دهندگان مسیر قیام و جهاد بر علیه استکبار، استعمار و ظلم را در گلزار شهدای کرمان در روز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه چه کسی می‌تواند خون کودکی که در خون خود غلتیده است را جبران کند و چه کسی می‌تواند حق این ملت و حق بشریت را از این ظلم و کودک‌کشی بگیرد، افزود: انتقام کار خداوند است و مطمئن باشید یک قطره خون آن‌ها ضایع نمی‌شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به مناسبت حادثه تروریستی کرمان، ادامه داد: جنایتکاران سنگدلی که نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند، بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی فراوانند.

دژکام تاکید کرد: داعش شریک جرم است و ما می‌دانیم که هر خونی به دست داعش ریخته شود، اساس آن را آمریکا و رژیم صهیونیستی گذاشته‌اند، بنابراین فریاد اصلی ملت ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

وی افزود: مسئله جمعیت، جوانی جمعیت و تربیت نسل جدید باید خیلی جدی‌تر این گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه دوم به موضوع شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: موضوع اقتصاد نزدیک به ۹۰ میلیون جمعیت کشور را نمی‌توان تنها با تلاش دولتی حل کرد و اقتصاد دولتی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز یک ملت بزرگ باشد، این را باید به عنوان یک اصل و باور بپذیریم.

دژکام تصریح کرد: وظیفه اول دولت در مسئله اقتصاد از نظر رویکرد این است که اقتصاد را مردمی کند و این قضیه را در دولت سیزدهم شاهد هستیم که در رویکرد دولت مردمی، اقتصاد مردمی هم وجود دارد

وی همچنین به حوزه سرمایه‌گذاری در استان اشاره و تاکید کرد: اینکه سرمایه‌گذاری در استان فارس آمده و حجم بسیار زیادی سرمایه‌گذاری کرده است، آغاز یک حرکت امیدوارانه است. امید است که در سایه این رویکرد مردمی دولت بتوانیم مسائلی را که در این زمینه با آن مواجه یم به خوبی رفع کنیم.

کد خبر 717591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.